Relixión Cat.

DECORANDO A ASEMBLEA DO HORTO. (Obradoiro cooperativo: Infantil-3º ciclo). (22 - 09 - 2022).

Antes de cada sesión de traballo no horto sentamos nos troncos da nosa asemblea para poder organizar as labores e tamén, ao remate, valorar a xornada.

Para que estes "sentallós" poidan durar moito tempo decidimos protexelos e decoralos con pintura acrílica de cores.

O alumnado de Infantil xunto co alumnado de 5º e 6º de Primaria, levaron a cabo este obradoiro cooperativo de traballo por parellas.

A actividade foi todo un éxito: as nenas e nenos pequenos portáronse de marabilla e as nenas e nenos maiores fixeron un fantástico traballo de titorización, asesoramento e colaboración.

Grazas rapazada! Sodes xeniais!!

PLANTANDO UN REGO DE LEITUGAS (20 - 09 - 2022)

Chega o outono pero parece que a calor se resiste a abandonarnos así que decidimos aproveitar o espazo de terra libre que deixaron as cebolas.

O alumnado de 1º e 2º de Primaria foi ata o horto plantar un rego de leitugas e, de paso, aprender como funciona o sistema de rega automática.