PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-2025

Destinado ao alumnado que vai cursar 4º de Educación Infantil ou para alumnado que cambia de centro.

atención  CAL É O PRAZO DE PRESENTACIÓN?

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 de marzo ao 20 de marzo (ambos incluídos).

atención  COMO PODO REALIZAR DITO PROCESO?

O proceso de admisión poderase facer telematicamente a través da aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación ou ben entregando cuberto o Anexo II (ED550B) no centro.

flecha correcta  Na seguinte ligazón poderás consultar o calendario de admisión.

flecha correcta  Podes consultar as vacantes ofertadas para o curso 2024-2025 pulsando aquí.

flecha correcta  A documentación que debes achegar coa solicitude é a nomeada aquí

NOTA: Todos os impresos citados anteriormente están a disposición de forma impresa no centro, podedes recollelos en horario de 10 a 16.30 horas.

NORMATIVA RELACIONADA CO PROCESO

-DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro.

-ORDE do 21 de outubro de 2022.

-Resolución do 27 de febreiro de 2024.

Ante calquera dúbida:

llamada  982870095

correo abierto  ceip.rosalia.boveda@edu.xunta.gal

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2024

O xoves día 7 de marzo a partir das 11.00 horas estás convidadx a acercarte ao noso cole e pasar un ratiño con nós. Anímate e ven a coñecernos!

E, por que debes elixir o noso centro? A continuación ofrecémoste numerosos motivos para elixirnos...

Swipe Up Sticker for iOS & Android | GIPHY | Science stickers, Animated  emoticons, Photo collage template

PROCESO DE ADMISIÓN 2024

INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN

ABERTO O PRAZO DE RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA QUE NO CURSO 2024/2025 VAI CURSAR 1º DA ESO NO IES DAVIÑA REY

DATA LÍMITE DE SOLICITUDES: 5 DE FEBREIRO DE 2024

advertencia    lista de verificación

número uno Que documentación hai que presentar?

O ANEXO I (Solicitude de reserva de praza en centro docente sostido con fondos públicos) entregado en formato papel ao alumnado de 6º de EP. Tamén, se adxunta en formato PDF ao final desta publicación.

Xunto co ANEXO I cuberto deberase entregar copia do libro de familia (se a existente no centro está desactualizada).

número 2 Como hai que presentar dita documentación?

Pódese cubrir e presentar de 3 xeitos diferentes:

1. Cubrila manualmente e devolvela cuberta antes do día 5 no noso centro (podedes mandala polxs vosxs fillxs).

2. Cubrila telemáticamente, imprimila e presentala no noso centro (clicando no seguinte enlace accederás á aplicación admisionalumnado)

3. Cubrila na aplicación e presentala en Sede Electrónica. Para dito trámite precísase a Chave365 ou o certificado dixital.

O alumnado que opte por outro instituto diferente ao adscrito ao noso centro non deberá cubrir dita documentación.

FELICITACIÓN NADAL

NOVOS LOGOTIPOS DO NOSO COLE

Estamos encantadxs de presentavos o novo logo do noso cole. Empregando o mural que ilustra a entrada ao centro, recortamos a cara de Rosalía de Castro e elaboramos este logo que xa forma parte da nosa páxina web.

Tamén, elaboramos o do comedor, o do horto, o galiñeiro e o da nosa biblioteca coa mascota da mesma, elaborada o curso pasado polo alumno Hugo Lagoa Sánchez, que foi a máis votada polo alumnado entre  todas as que se presentaron. Foi denominada Morcego Plata e así de bonita queda no novo logotipo.

MENÚ COMEDOR OUTUBRO

RECOLLIDA VALES PENDENTES

Aquelas familias que non puideron recoller os vales para adquisición de libros de texto e material escolar, poderán facelo a partir do 4 de setembro en horario de 10:00 a 13:00 no centro.

INFORMACIÓN SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2023-2024

ABERTO O PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA FACER USO DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2023-2024.

Nos seguintes documentos adxuntos tedes toda a documentanción necesaria para facer a solicitude de uso do servizo.

Podedes recoller os impresos no centro ou ben, descargalos directamente dende o presente anuncio. Ditos impresos, deberán entregarse no centro durante a primeira semana de setembro.

Para facilitarvos o cáculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar, na páxina web da Consellería incorporouse unha calculadora que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar. O acceso a dito recurso está dispoñible no seguinte enlace:

Libros de texto curso 2023 2024

No arquivo adxunto podedes encontrar o listado de libros para o curso 2023 2024