Benvidos e benvidas

Esta é a páxina do CEIP Rosalía de Castro , de Bóveda.

TELÉFONO  982-87-00-95
   ENDEREZO POSTAL Casas Novas s/n,27340 Bóveda
 Email ceip.rosalia.boveda@edu.xunta.es
 ____________________________________________________________________

NOTA : Os contidos que figuran nesta páxina non buscan ningunha intencionalidade máis que a difusión da Comunidade Educativa na que foron elaborados. Se calquera persoa ou institución se vise prexudicada pola publicación ou exhibición destes contidos, pregamos se poña en contacto co noso centro na dirección de email anteriormente citada.

PLan de adaptación á situación COVID-19 e Plan de continxencia 2021-2022 do CEIP Rosalía de Castro.

PLan de adaptación á situación COVID-19  e Plan de continxencia 2021-2022 do CEIP Rosalía de Castro.

Bádminton y Ping-Pong en el CEIP Rosalía de Castro.

Este curso, el alumnado de 5º y 6º realizaron en las clases de educación física las unidades didácticas de Bádminton y Ping-Pong. Después de todo el aprendizaje y práctica de dichos deportes, quisieron realizar pequeños campeonatos "amigables". A continuación imágenes de los ganadores y finalistas de cada campeonato. Dar las gracias a todos los participantes por su gran trabajo y compañerismo en cada uno de los partidos. Gracias a todos!!!

1º CAMPEONATO DE BÁDMINTON.

Finalista : Lara

2º CAMPEONATO DE BÁDMINTON

Ganador: Diego

Finalista: Lara

1º CAMPEONATO DE DOBLES DE BÁDMINTON

Ganadoras: Diana y Sabrina

Finalistas: Luca y Noelia.

1º CAMPEONATO DE PING-PONG

Finalista: Iago

2º CAMPEONATO DE PING-PONG

Finalista: Mary

Nuestro pequeño mundo.

A Continuación les mostramos un trabajo realizado durante el presente curso por parte del alumnado de 5º y 6º de primaria, gracias a la propuesta e idea del taller escolar de Turismo patrocinado por la Diputación de Lugo. Este trabajo ayuda al alumnado a ver la importancia de conocer el propio territorio, la manera de vivirlo y promocionarlo. Esperamos que les guste.

COME LOCAL