Publicacións antigas EDLG

HISTORIETAS NÚMERO 3

Unha das publicacións históricas do noso colexio chamábase Historietas. Publicada por primeira vez no curso 1998-99, tratábase dunha recompilación de bandas deseñadas, cómics ou tebeos creada polo alumnado de todos os cursos.

Este terceiro número publicouse no curso 2000/2001. Os máis vellos e vellas do lugar recordarano.

HISTORIETAS NÚMERO 2

Unha das publicacións históricas do noso colexio chamábase Historietas. Publicada por primeira vez no curso 1998-99, tratábase dunha recompilación de bandas deseñadas, cómics ou tebeos creada polo alumnado de todos os cursos.

Este segundo número publicouse no curso 1999/2000. Os máis vellos e vellas do lugar recordarano.

HISTORIETAS NÚMERO 1

Unha das publicacións históricas do noso colexio chamábase Historietas. Publicada por primeira vez no curso 1998-99, tratábase dunha recompilación de bandas deseñadas, cómics ou tebeos (nin eles e elas o tiñan claro; como se pode ver na portada) creada polo alumnado de todos os cursos.

Neste primeiro número mesmo se poden ver un par de cómics da xente de 1º e 2º da ESO que, daquela, aínda asistían ao noso colexio (eran os antigos 7º e 8º de EXB, claro). Os máis vellos e vellas do lugar recordarano.