Día do Libro

Actividades realizadas o Día do Libro.

Recetario do Entroido

Tedes á vosa disposición na biblioteca do centro o recetario elaborado coas recetas tradicionais que os alumnoa aportaron neste Entroido.

Probade a cociñalas vos mesmos.

Video do recetario.

A viaxe de Maruxa

Os alumnos de 6º de educacióin primaria contaronnos esta fermosa historia creada por eles.

Podes ver o conto clickando neste enlace.

Batalla de naipes

Contacontos realizado polos alumnos de 1º e 2º de primaria.

OBRADOIRO DE CIENCIA MUSICAL

Recementemente visitounos o compositor vigués Mateo Mena para impartir un obradoiro de ciencia musical ó alumnado de 4º, 5º e 6º  de primaria. Mateo está especialidado en música electroacústica e ensinou ós rapaces e rapazas a xerar sons con medios puramente electrónicos, tales como cables, pilas, osciladores, ou altofalantes reciclados.

Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) reunímonos na biblioteca para ver o conto de Arturo e Clementina e fixemos actividades relacionadas coa historia durante toda a semana. Tamén visionamos o vídeo elaborado polo Concello de Malpica no que participamos.

Samaín na biblioteca