RECUNCHO POESÍA

María- Tea Stilton

Sabela-Karina & Marina

Ola, son Sabela,

Este libro trata de unha nena que é bailarina e perde o seu diario e aí ten apuntados todos os pasos para a coreografía perfecta.

A miña personaxe favorita é Marina, porque é deportista e lle gustan as mesmas cousas que a min.

Este libro gústame moito e creo que aos meus amigos lles vai a gustar tamén porque é de aventuras e é moi divertido.

Xoel - Diario de Greg

Recomendo este libro porque e divertido.

Vai de unha familia que vai de vacacións e pouco a pouco se lle van chafadndo.E eso os leva a situacións divertidas.

Saudos e moito ánimo.

María Rellán - Perrok Holmes

Convertete en booktuber

Para celebrar a Semana do libro animámoste a que nos recomendes as túas lecturas favoritas , nos contes de que tratan , que personaxes te resultan mais interesantes e sobretodo por que che gustan e por que pensas que outras persoas deberían de lelas.

Como podo participar?

Faite unha foto co libro que recomendarías os teus compañeiros e envíanola os correos electrónicos:

ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal ou ceip.jro@gmail.com

Convértete en Booktuber.

Envíanos un vídeo coa lectura recomendada explicando por que che gustou, contando de que trata o libro e sobretodo porque pensas que lles vai a gustar os demais.

Cando o teñas listo podes envialo os correos electrónicos:

ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal ou ceip.jro@gmail.com

Para axudarte aquí podes ver como ser un booktuber.

Crea o teu conto

Para celebra a Semana do Libro  o equipo de biblioteca propónvos que vos convirtades en escritores.

Creade a vosa historia e enviádea para que a publiquemos no blogue da biblioteca.

Como pode ser a historia?

• Podes escribir o teu conto nun folio e despois sacarlle unha foto co móbil.

• Podes escribir a túa historia nun documento de texto no ordenador.

• Podes facer un cómic ou un conto con debuxos.

• Podes contar a historia de forma oral e grabar a túa voz ou en video e engadir debuxos da historia.

Sobre que pode tratar o conto?

O tema é libre , sobre o que mais vos apeteza.

Tamén vos suxerimos que vos inspiredes na epidemia do COVID19 e deixedes voar a vosa imaxinación.

Hai algunha norma para participar?

• A historia ten que ter un título.

• Pode escribirse en calquera das linguas que traballamos no colexio.

• Pode realizarse individualmente ou en colaboración. En ambos casos o final da historia deben aparecer os nomes dos autores.

Como envío os contos?

Podes envialos por correo electrónico os seguintes correos:

ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal

ceip.jro@gmail.com

AS VOSAS OBRAS

O final do coronavirus

Día da biblioteca 2019

O 24 de outubro celebramos o Día da bibliteca coa lectura polo alumnado de 6º do manifesto , presentación do proxecto anual da biblioteca e o reparto das mochilas viaxeiras.

Día do Libro

Actividades realizadas o Día do Libro.

Recetario do Entroido

Tedes á vosa disposición na biblioteca do centro o recetario elaborado coas recetas tradicionais que os alumnoa aportaron neste Entroido.

Probade a cociñalas vos mesmos.

Video do recetario.