Bibliotecas escolares de Galicia

DOCUMENTOS DE CENTRO

Acceso á documentación e impresos do centro

Instrucións en relación co COVID19

• Suspensión das actividades lectivas e extraescolares a partir do luns 16 de marzo.

• O profesorado facilitará propostas de actividades para que o alumnado continúe co seu proceso educativo nos seus domicilios.Estas actividades estarán dispoñibles nesta páxina web.

• A comunicación co centro e o profesorado realizarase a través da plataforma abalar ou do correo do centro ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal.

• O centro comunicarase coas familias a través do servizo abalarmóbil e de esta páxina web.

• Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

PORTAL DAS FAMILIAS

Toda a información da Consellería de Educación dirixida ás familias e alumnado

Axudas usuarios comedor

Convócanse axudas de carácter directo as familias do alumnado usuario do comedor dos centros educativos públicos xestionados pola Consellería de Educación ( ORDE do 27 de marzo 2020 ) que teñan a condición de gratuíto e do  pagador de 1€ por día.

As familias interesadas en solicitar estas axudas deben:

1. Realizar a presentación telemática na sede electrónica da Xunta de Galicia ( https://sede.xunta.gal/portada ) segundo o procedemento ED601B. É preciso contar con certificado dixital ou chave 365.

1. As familias que non poidan realizar a solicitude de forma telemática poden cubrir a solicitude e enviala o correo electrónico do centro indicando o consentimento para que a dirección tramite os datos facilitados.

2. De non poder enviar a solicitude cuberta remitir un correo electrónico o centro cos seguintes datos:

a)    DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

b)    Nome e apelidos do titor/a; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

c)    Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda

d)    Autorización expresa á dirección do centro para que tramite os datos facilitados.

1. O prazo de tramitación das solicitudes comeza o día 31 de marzo, e remata o día 6 de abril, ambos os dous incluídos.

As axudas consisten no ingreso de 2,50 € , para os usuarios gratuítos, ou 1,50 € , para os que abonan 1€ , polos días lectivos de suspensión das clases entre o 16 de marzo e o 30 de abril (28 días). O pagamento farase en dous ingresos na conta facilitada na solicitude.

Axudas para os beneficiarios de bolsas de comedor.( acceso á convocatoria)

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

Ante a situación actual de cese das actividades lectivas presenciais a editorial Santillana, autora dos libros de texto que utilizamos en primaria, ofrece a posibilidade de acceder gratuitamente os seus contidos online. De esta forma desde as casas o alumnado poderá acceder a aqueles materiais que o profesorado programe e que estarán dispoñibles nesta páxina web.

Así mesmo a plataforma snappet coa que estabamos a traballar no cento co grupo de 5º e 6º de primaria , ofrece a posibilidade de ampliar o uso da súa plataforma a todos os grupos de primaria.

Con esta opción o alumnado poderá traballar accedendo á páxina https://alumno.snappet.org desde os seus propios dispositivos ( computador, tablet, móbil ) con conexión a internet . Alí  atopará as súas materias, os seus obxectivos de aprendizaxe , o seu plan de leccións e/ou as súas leccións enviadas polos profesorado . Así mesmo , as familias poden acceder e seguir a evolución do alumno na súa aprendizaxe.

Para axudarvos  co uso da aplicación elaboramos está pequena guía de uso. Ante calquera dúbida que poidades ter comunicádevos co profesorado a través da aplicación Abalarmóbil ou o correo do centro ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal.

Estas novidades aplicaránse a partir do día 30 de marzo. A partir de ese día actualizarase nesta páxina web a proposta de actividades programadas polo profesorado.

Queremos expresar o noso agradecemento á editorial Santillana e snappet pola súa reacción ante esta situación que facilita a continuidade do proceso de aprendizaxe do alumnado.

ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA O ALUMNADO

CARTAS CON ALMA

Para participar poder elaborar a túa carta, conto, debuxo, cómic.. que transmita unha mensaxe de ánimo, apoio ,recoñecemento ... para estes pacientes que se atopan hospitalizados nestes momentos e mostrar así o teu apoio e solidariedade.

No documento debes por o nome e a túa idade e envialo o correo do centro ceip.joaquin.rodriguez@edu.xunta.gal . Podes envialo en formato de documento de texto, pdf ou imaxe . Desde o centro remitirase o Concello que as dirixirá á Fundación María José Jove que , seguindo o procedemento recomendado pola Área Sanitaria da Coruña , lle dará traslado aos pacientes.

Desde o centro animámosvos a que durante esta Semana Santa participedes nesta iniciativa solidaria. (Acceso convocatoria)

1º EP

2º EP

3º EP

4º EP

5º EP

6º EP

Educación Artística

E.I.

Proposta E. Artística: "Todo irá ben"

(enviar as actividades de esta proposta a dudas.joaquinrodriguez@gmail.com)

Enlaces a páxinas educativas con actividades didácticas e xogos

Atención á

diversidade

( PT,AL)

E.F.

Revista escolar

XOGOS MATEMÁTICOS

Artur e Clementina

Conto elaborado polo alumnado de 3º e 4º de primaria .

Robots garabateadores

Visita do CEE Ntra. Sñra. de Lourdes

O día 23 de xaneiro visitaron o noso centro o alumnado e docentes do CEE Ntra. Sñra. de Lourdes.

Contarónnos como son as súas clases e amosáronnos os proxectos nos que traballan e algúns produtos elaborados por eles.

Charla sobre epilepsia

O día 4 de decembro visitaron o noso centro membros da Unión Galega de Epilepsia ( UGADE ) para explicarnos en que consiste a epilepsia e como debemos actuar se nos atopamos ante unha crise epiléptica.

Festival de Nadal 2019

25 N- Buño en negro