Bibliotecas escolares de Galicia

Acceso Aula Virtual

INICIO DO PROCESO DE MATRICULACIÓN PARA  O CURSO 2021/22

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para o curso 2021/22 será entre os días 1 e 22 de marzo.

Poden entregar na secretaría do centro o impreso anexo ou realizar a solicitude a través da ferramente admisión alumnado.

Impreso solicitude

Acceso á información sobre matriculación

Toda a información da Consellería de Educación dirixida ás familias e alumnado

DOCUMENTOS DE CENTRO

Acceso á documentación e impresos do centro

Acceso á información do inicio do curso 2020/2021.

Titoriais para o uso das aplicacións escolares

Propostas do equipo de biblioteca:

Crea a túa historia

Convértete en booktuber

Recuncho da poesía

Revista escolar

As vosas recomendacións literarias

XOGOS MATEMÁTICOS

O baúl

Enlaces a páxinas educativas con actividades didácticas e xogos

Entroido 2021

Día da Paz 2021

Día internacional da Educación

A educación é un dereito humano, un ben público e unha responsabilidade colectiva. A Asemblea Xeral das Nacións Unidas proclamou o 24 de xaneiro Día Internacional da Educación en celebración do papel que a educación desempeña na paz e o desenvolvemento. Sen unha educación de calidade, inclusiva e equitativa para todos e de oportunidades de aprendizaxe ao longo de toda a vida, os países non lograrán alcanzar a igualdade de xénero nin romper o ciclo de pobreza que deixa atrasados a millóns de nenos, novos e adultos. Na actualidade, 262 millóns de nenos e mozos seguen sen estar escolarizados, 617 millóns de nenos e adolescentes non poden ler nin manexan os rudimentos do cálculo; menos do 40 por cento das nenas do África Subsahariana completan os estudos de secundaria baixa e uns 4 millóns de nenos e novos refuxiados non poden asistir á escola. O dereito á educación destas persoas vese afectado e iso é inaceptable. A terceira edición do Día Internacional da Educación (24 de xaneiro) celebrarase o 25 de xaneiro de 2021. O tema desta edición será “Recuperar e revitalizar a educación para a xeración COVID-19”. É hora de reforzar a educación incrementando a colaboración e a solidariedade internacionais con miras a colocar ao ensino e a aprendizaxe ao longo de toda a vida no centro da recuperación.

Nadal 2020

Este ano para felicitar o Nadal realizamos este baile.

Tamén fixemos un concurso de Postais de Nadal.

E recibimos a visita de Papá Noel

FELICES FESTAS A TODOS ¡¡¡

Día Internacional das Persoas Migrantes

Día internacional das Persoas con discapacidades.

Obradoiro de centros de Nadal