Celebracións

Día Mundial do Medio Ambiente-5 de xuño

O Día mundial do ambiente celébrase cada 5 de xuño desde 1972. Este día foi establecido pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas, na Resolución 2994 (XXVII) do 15 de decembro de 1972, coa que se iniciou a Conferencia de Estocolmo co Medio Humano coma tema principal. Ese mesmo día, a Asemblea Xeral da ONU aprobou a creación do "Programa das Nacións Unidas para o ambiente" (PNUMA).

Co "día mundial do ambiente", a organización de Nacións Unidas procura sensibilizar a opinión mundial en relación a temas ambientais, intensificando a atención e a acción política e co obxectivo principal de darlle un contexto humano, motivando ás persoas para que se transformen en axentes activos do desenvolvemento sostible e equitativo; promover o papel fundamental das comunidade no cambio de actitude cara a temas ambientais, e fomentar a cooperación, pois esta garantirá que tódalas nacións e persoas gocen dun futuro máis prospero e seguro.

O Día mundial do Medio Ambiente é un evento no que se realizan múltiples actividades: concentracións en rúas, concertos ecolóxicos, ensaios e competencias en escolas, plantacións de árbores, campañas de reciclaxe e de limpeza, entre outras. En moitos países esta celebración é unha oportunidade de asinar ou ratificar convenios internacionais e, algunhas veces, establecer estruturas gobernamentais permanentes relacionadas co manexo ambiental e a planificación económica.

CORTOS SOBRE O MEDIO AMBIENTE E A BIODIVERSIDADE

XOGOS INTERACTIVOS

Visita virtual á exposición "Nuestro planeta"

Parabéns para ti.

Se non podes ver o vídeo , clicka e proba no blogue de Marcelino

Artur e Clementina

Conto elaborado polo alumnado de 3º e 4º de primaria .

Día de Rosalía de Castro

O 28 de febreiro conmemoramos o Día de Rosalía de Castro.Durante esa semana o alumnado preparou un mural basado na poema "Adios ríos, adios fontes", que foi recitado por todo o centro o día da súa colocación.

Entroido 2020

Pasarrúas por Buño do alumnado do centro acompañados polos "Amighos da Mikaela" que animaron o percorrido.

Este ano o tema elexido foi a conservación da natureza e os disfraces representaron a distintas especies en perigo de extinción.

Concurso de sombreiros de Entroido

Este ano , para celebrar o Entroido , os alumnos crearon os seus propios sombreiros.

Día da Paz

O 30 de xaneiro celebramos o día da Paz realizamos unha carreira pola paz na pista polideportiva do centro. Elaboráronse mandalas da paz e dorsais para a carreira. Rematouse cantando a versión “ Maxina” do tema “Imagine” de John Lennon.

Durante esa semana realizamos os abrazos pola Paz , durante a semana da paz , no momento da entrada ás aulas , todo o alumnado abrazou os seus compañeiros.