Actividades escolares

Generación Eco - Cada gota conta

Concurso "Deseña a túa xoia"

Concurso "Deseña unha xoia para túa nai"

Generación Eco: Medidas ecolóxicas no fogar

Obradoiros cadelar.

Grazas ás asociacións aloumiños e cadelar , durante o mes de novembro realizaronse catro obradoiros de intervencións asistidas con animais.

Actividades de robótica e programación

O longo do curso o alumnado realizou distintas actividades de aproximación á robótica e a programación.

Concurso Costa da Morte Terra Atlántica

Concurso de fotografía e vídeo  QUE É PARA TI A COSTA DA MORTE?
Dirixido ao alumnado matriculado (2019-2020) en calquera centro de ensino dos concellos do GDR Costa da Morte.
O Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Costa da Morte que agrupa 17 concellos (Cabana de Bergantiños, Camariñas, Carballo, Carnota, Cee, Corcubión, Coristanco, Dumbría, Fisterra, A Laracha, Laxe, Malpica de Bergantiños, Mazaricos, Muxía, Ponteceso, Vimianzo e Zas) convoca a primeira edición do concurso de fotografía e clips de vídeo online #MarcaCostadaMorte para fomentar entre o alumnado á posta en valor das paisaxes, patrimonio, mar, agro, industria... que dan identidade ao territorio

As persoas participantes deberán publicar unha fotografía/clip en Instagram desde o perfil de usuario/a da aplicación. A foto/clip deberá conter unha imaxe ou escena localizada no territorio do GDR Costa da Morte: paisaxes, persoas, produtos, etc, xa sexa en interior ou en exterior.

O prazo de publicación de imaxes ao concurso e as votacións das persoas participantes establécese dende o 1 ao 31 de xullo de 2020.

Para máis información podedes contactar no correo info@terratlantica.gal. Enviamos un modelo de autorización para a participación de menores e achegamos o cartel e as bases do concurso en formato PDF para a súa difusión.

Un cordial saúdo,
GDR Costa da Morte
Grupo de Desenvolvemento Rural Costa da Morte
Edificio Servicios Múltiples. / Rúa A Torre, s/n / 15129 - Vimianzo
Tel.:

COSTA DA MORTE - TERRA ATLÁNTICA

Día do Medio Ambiente

Hoxe, 5 de xuño, é o Día do Medio Ambiente!

Para celebralo fixemos unha serie de actividades estas semanas pasadas, que imos ir compartindo pouquiño a pouco. Con elas fomos coñecendo a natureza que nos rodea, así como os beneficios e as posibilidades que nos aporta.

Comezaremos co primeiro herbario, feito con moito esmero pola nosa compañeira Estela!

Sabías que cunha Queiroa se facían escobas? Ou que a camelia é boa como antilerxénico e broncodilatora? Todo iso e máis na seguinte presentación.