Educación Musical

CHEGOU A PRIMAVERA!!!

CHEGOU  A  PRIMAVERA!!

TÓDOLOS ALUMN@S DO COLE PARTICIPARON NA CONFECCIÓN DO MURAL DA PRIMAVERA!

MIRÓ

NA CLASE DE PLÁSTICA ESTE ANO ESTIVEMOS TRABALLANDO CON MIRÓ. UN PINTOR QUE EMPREGABA A COR E UNHAS FIGURAS XEOMÉTRICAS MOI CARACTERÍSTICAS...

OS NENOS DE 5º E 6º FIXERON ESTES TRABALLOS!!

VAN GOGH

NA ÁREA DE PLÁSTICA SEGUIMOS TRABALLANDO MÁIS PINTORES, E NO TERCEIRO TRIMESTRE TOCOULLE A VAN GOGH... SABEMOS QUE É UN PINTOR REALISTA QUE EMPREGA UNHA TÉCNICA BASADA EN LÍNEAS..

POR ISO, INTENTAMOS INTREPRETAR AS SÚAS OBRAS DESTE XEITO

AS 3 OBRAS MÁIS IMPORTANTES FORON:

- OS 12 XIRASOIS; FEITA CON LAPICES DE CORES

- NOITE ESTRELADA; CON PINCEL E PALILLOS

- HABITACIÓN DE VAN GOGH; TÉCNICAS MÚLTIPLES E EN TAMAÑO XIGANTE

QUEDOU CHULISIMOO!!! AS FOTOS SON SÓ UNHA PEQUENA EXPOSICIÓN, PERO CÓMPRE DECIR QUE TÓDOL@S NEN@S FIXÉRONO EXCELENTE!!! AS MIÑAS FELICITACIÓNS!!

O Patio do meu Cole!!

O COLE ÉNCHESE DE COR!!

As nosas alumnas e alumnos de 5º e 6º de Primaria amósannos as súas dotes artísticas no Mural "O Patio do meu Cole", relacionado coa temática desde curso Os Bosques e realizado desde a área de Plástica

Se queredes ver máis... clica aquí.

PICASSO II PARTE

NENO COA POMBA                                                                 DORA

ASÍ DE BEN QUEDARON AS OBRAS PICASSIANAS!!!

EMPREGANDO CERAS BLANDAS E A TÉCNICA DE PELLIZCO CONSÉGUENSE GRANDES RESULTADOS

PICASSO

OS NEN@S DE 3º, 4º, 5º, E 6º ESTAMOS DESCURBINDO COMO PICASSO, PINTOR ESPAÑOL,

PASOU POR DIFERENTES ETAPAS AO LONGO DA SÚA VIDA..

SABEMOS QUE COMEZOU CUN PERÍODO AZUL NA SÚA ARTE, ONDE AS OBRAS ERAN ALGO TRISTES, PASOU POR UN PERÍODO ROSA, ONDE XA ERAN MÁIS ALEGRES, E REMATOU SENDO UN PINTOR CUBISTA POR EXCELENCIA, FACENDO CUADROS COMO O GUERNICA, RETRATOS INCREÍBLES... ENTRE OUTRAS OBRAS IPORTANTES.

NO COLE, COA AXUDA DA NOSA PROFE, ESTAMONOS A CONVERTER EN AUTÉNTICOS PICASSOS, FACENDO DÚAS OBRAS ICREBILES ("RETRATO DE DORA, NENO CUNHA POMBA") EMPREGANDO DUAS TÉCNICAS DIFERENTES; CERA BLANDA E PELLIZO..

en breves colgaremos as fotos do resultado obtido!!!

A SEGUIR TRABALLANDO ASÍ DE BEN!!!!

PAISAXE DE INVERNO 3º

OS NEN@S DE 3º SON UNS ARTISTAS!!!!

MIRADE QUE PAISAXES DO INVERNO MAÍS BONITAS

FIXERON CON CERAS BLANDAS!!