Documentos e información de centro.

Documentos de centro

PE

NOFC

PA 2018/19

Novos Horarios curso 2018/19

Protocolo de organización e

funcionamento do comedor escolar

MEMORIA 2018/19

Libros de texto

Xustificante ausencia a clase

Xustificante saída en

horario escolar

Autorización recollida

de alumnado

Información sobre a escolarización do alumnado

• Normativa reguladora do proceso de admisión:

• Postos escolares ofertados para o curso académico 2017/18.

• Prazo de presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

• As solicitudes presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) , de forma presencial no centro e en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento.
    • O formulario (ED550B) será facilitado gratuitamente no centro docente e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado”  e na páxina web da consellería competente en materia de educación.
    • A solicitude acompañarase de copia do DNI do alumno ou copia do libro de familia.
    • Na solicitude deberán manifestar se desexan ou non utilizar os servizos complementarios (transporte e comedor).
    • Do mesmo xeito deberán indicar se o alumno presenta necesidades específicas de apoio educativo (achegando, se fose o caso, a documentación pertinente)
  • Nota informativa sobre o procedemento de matrícula: No momento de presentar unha solicitude de admisión nun centro educativo debe terse en conta os seguintes aspectos:

• Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

• Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

• Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

• Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos:25 de abril.

• Publicación das listaxes definitivas de admitidos: 15 de maio.

• Prazo para formalizar a matrícula: Do 20 ao 30 de xuño

• Achegar co impreso de matricula , copia do libro de familia, certificado de empadronamento, dúas fotografías e certificado médico do novo alumnado.

• Adscrición do centro: IES Urbano Lugrís ( Malpica de Bergantiños)

• Servizos complementarios que ofreza o centro:

Impreso RESERVA de praza para centro adscrito

Impreso SOLICITUDE de praza

Impreso de FORMALIZACIÓN de matrícula