Saídas

Saídas realizadas polos alumnos do centro.

Robots garabateadores

O martes 4 de febreiro o alumnado de 5º e 6º de primaria desprazouse ate a Domus da Coruña para asistir a un taller Maker na que crearon os seus propios robots garabateadores.

Visita á exposición "Nuestro planeta.Netflix"

En colaboración coa plataforma audiovisual Netflix, a Sede Afundación A Coruña acolle aexposición «O noso planeta», baseada na serie homónima da plataforma e coa participación de David Attenborough. Este traballo fotográfico tenta concienciar sobre a problemática á que se enfronta o planeta pola acción do home: plásticos, encoros, quecemento global, contaminación, etc. Mergullámonos na beleza natural do planeta Terra para reflexionar sobre o impacto da nosa actividade, así como sobre a necesidade inminente de incorporar a sustentabilidade á nosa forma de vida. Unha exposición con imaxes sorprendentes, elementos audiovisuais e interactivos, realidade virtual e unha mensaxe imprescindible.

Exposición "Norman Parkinson"

O 27 de novembro o alumnado de primaria acudiu á Fundación Barrié a visitar a exposición  "Norman Parkinson:siempre con estilo".

Tras a visita participamos nunha actividade Makey Makey no que se traballou:

• Coñecemento e analise do autor.

• Estimular a capacidade plástcia e visual.

• Iniciación a téxtiles e a electrónica para achegarse ás STEAM.

• Fomentar a aprendizaxe transversal, activo e significativo a través da arte.

Visita á panadería Roiser

Festiciencias

Dentro das actividades celebradas na Semana das Letras Galegas, os alumnos de 6º de educación primaria participaron na actividade de Festiciencias celebrada na praia de Balarés.

Visita ao castelo de Vimianzo

OS MAIORES

OS PEQUENOS

VISITA AO ECOMUSEO FORNO DO FORTE