Educación Física

Día da educación física na rúa.

O 5 de maio celebramos o "Día da EF na rúa" realizando xuntos actividades deportivas no exterior do centro.

CREA E XOGA COA INDIAKA

CREA A TÚA INDIAKA

XOGOS MALABARES

MATERIAIS CIRCENSES

PELOTAS MALABARES MAZAS

CIRCUÍTOS NA CASA

CREA O TEU CIRCUÍTO

Crea un xogo motor.

PROPOSTA DESDE A ÁREA EDUCACIÓN FÍSICA:

Gustaríame proporvos un reto motor. É o seguinte:

-           Seredes capaces de deseñar un xogo motor con diferentes probas e puntuacións?

-           Podedes adaptar un xogo de mesa e transformalo nun xogo motor?

Escollede unha das dúas opcións, implicade ao resto da familia e ... SUMADE SAÚDE ENTRE TODOS!!!

A continuación, déixovos un exemplo dun xogo que fago na miña casa?  Espero que vos guste!!!

Obxectivo do xogo: conseguir 20 puntos entre toda a familia. Colle un dado e lánzao (tirando por quendas de 1 en 1). Realiza a tarefa dese número.

1.        Toques con papel hixiénico ou con pelota (establecer número de toques, por exemplo 3). Pódense facer coa man, co pé, con raquetas (se dispomos delas)..................................................................... 1 punto.

2.            Deseña un baile de 30 segundos e realízao diante da familia (podes escoller a túa canción favorita) ............................................. 2 puntos.

3.           Lanzamentos de precisión (encestar o papel hixiénico, pelotas ou calquera material nunha papeleira ou cubo colocado a certa distancia e conseguir tantas canastras como se mande. Outro exemplo sería lanzar o papel hixiénico e derrubar botellas ou latas,?)...................  3 puntos.

4.  Exercicios de tonificación: ferros, saltos, sentadillas,...establecendo primeiramente o número de repeticións (por exemplo: facer 5 sentadillas)?........................................................................... 4 puntos.

5.            Facer un circuito de actividades motrices (pode ser con saltos, equilibrios,  desprazamentos, volteretas cara adiante no sofá,...)...........  5 puntos.

6.            Se no dado sae o número 6  ...................................... réstanse 2 puntos.

Cada familia poderá adaptar as probas ou retos en función das súas características: idades, integrantes, nivel de destreza,... o caso é que toda a familia realice actividade física diariamente e afástese das pantallas durante un tempo.

Cando volvamos ás clases, poderedes traer as vosas propostas e tentaremos polas en práctica ou comentalas entre todos. As propostas máis interesantes poderán optar a un premio ou recompensa (que escolleremos entre todos antes de seleccionar aos premiados. Un exemplo do premio pode ser: seleccionar as actividades ou xogos da seguinte sesión de E.F, gozar dunha sesión de xogo libre, escoller o deporte que traballaremos en próximas sesións,...)

Sorprendédeme coa vosa creatividade!!

Un saúdo,

Pablo.

Actividades de E.F.

ACTIVIDADES PARA TODOS

En forma cos Vengadores

En forma con Super Mario

Calendario mensual para estar en forma.

Clicka na actividade do día para acceder a un titorial explicativo do exercicio proposto.

EXERCICIOS PARA TODOS OS DÍAS

TAREFAS DE MOVEMENTO