SEMANA DA FROITA

Esta semana, a froita tróuxonos unha gran sorpresa, os nenos e nenas de 6º de educación infantil fixeron de pregoeiros e gustounos moito!!!

FROITA NA ESCOLA

Primeira semana da froita dentro do programa "Froita na escola".Durante este curso imos adicar catro semanas ao reparto de froita. A primeira semana foi do 19 ao 23 de xaneiro, e comemos: plátano, mazá, pera, piña e mandarina. Estaba deliciosa!!!!!

FROITA NO COLE

O alumnado do primeiro ciclo quedou encantado por comer froita no cole,probaron e comeron pera, mazá, fresa, albaricoque, melón, sandía,amorodo, plátano e paraguaio. Gustounos moito comer a froita e incluso repetimos algunhas veces!!!

Todos os días viñan anunciando a froita que tocaba cunha adiviña, e sempre acertabamos!!!

Ponlle as pilas ao teu bocata!

Carteles bocatas

O pasado 19 de febreiro todo o cole participou no programa da Xunta de Galicia "Aliménta-te ben".

Os nenos e nenas coa axuda das monitoras prepararon bocatas con atún, xoubiñas e mexillóns, acompañados de leituga, cebola, cenorias, tomate,...

Estaban riquiiiiiisimos!