SEMANA DO CLIMA

O pasado venres 27, para rematar a nosa semana de reinvindicación e concienciación da importancia de modificar os nosos comportamentos, para intentar parar o cambio climático, levamos a cabo a protesta cos carteis coas mensaxes de compromiso  que fixemos cada clase. Comprometímonos a non malgastar a auga, a utilizar máis a bici ou o transporte público e menos o cohe, a reutilizar, a reducir o uso do plástico.... Intentemos tod@s poñer da nosa parte para ter un planeta sano e a salvo!!!

XOGAMOS AO XADREZ

Para comezar ben o curso, na primeira semana de escola, tivemos unhas xornadas para aprender a xogar ao xadrez. Neste obradoiro coñecemos as pezas, como se chamaban, cales eran as máis importantes, como se mobían...e tamén puidemos botar unha partidiña!!!

BENVIDA AO CURSO 2019-20

Comezamos un novo curso con moita enerxía e forza para descubrir e aprender cousas novas. Benvidos e benvidas a tod@s!!!