A TVG visita o noso centro

A TVG está moi interesado polo que os nenos/as do Flavia teñen que dicir. É por iso, que hoxe estiveron gravando a algúns dos nosos alumnos/as para posteriormente, retransmitilo no programa Fun polo aire. En canto saibamos a data informaremos!!!

Quedada lectora dos alumnos do Rosalia no Ceip Flavia

Comenzamos xaneiro coa segunda quedada lectora. Desta volta visitáronnos os alumnos do Rosalía ao noso Centro.

festa de Nadal

Unha das actividades que tivemos para celebrar o Nadal na escola foi a actuación de Marta Bravo e Sergio Tannus que nos ofreceron o seu traballo "Alegría"

Ofrecéronnos un rato moi agradable interpretando a súas cancións  e facendendo partícipes do seu espectáculo a todo o alumnado.

Panxoliñas en varios idiomas

Durante algúns días estivemos traballando varias panxoliñas no noso centro e posteriormente estivemos filmándoas para que tamén desde a casa as poidades ver e cantar con nós. BO NADAL!!!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS.

Deixamos unha selección de lecturas e xogos para todas as idades recopiladas polas bibliotecas do Flavia e Rosalía. Confiamos en que vos gusten. Animádemos a ler!!! de seguro que vos adentraredes en lugares e aventuras fascinantes.

Visita dos Reis Magos ao Flavia

O xoves 19 de decembro tivemos a sorte de que os Reis Magos fixeran oco na súa apretada axenda e visitaran o noso centro.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

Informamos, tal e como se enviou na nota informativa, que o venres 20 de decembro o horario será o seguinte:

De 09:45h a 13:30h

CALENDARIO 2020.

O CEIP Flavia aposta pola igualdade, por iso agasalla ás familias cun calendario con algunhas das deportistas máis importantes en diferentes ámbitos do deporte. Salientamos tamén, a importancia do mesmo para un hábito de vida saudable e coidado do corpo.

FELICITACIÓN DE NADAL PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

Intercambio de felicitacións dos alumnos/as de 3º A e B

Os alumnos de 3º A e B fixemos felicitacións de nadal e posteriormente intercambiámolas.