Deporte Escolar

O deporte escolar

Esforzo, sacrificio, superación, compañeirismo... son algúns dos valores que nos acompañaron ao longo dos partidos xogados durante este trimestre, pero sen lugar a dúbida o máis importante foi o feito de participar pasalo ben e coñecer, gracias ao deporte, novos amigos.

Dende a área de Educación Física, parabéns aos equipos do Ceip de Arzúa e do Cpi de Touro pola súa deportividade tanto dentro como fóra do campo.

Vídeos do partido de minibasket

Se coas fotos non imaxinades a emoción do partido de minibasket...aquí tedes aos equipos en movemento.

PODEDES OLLAR OS SEIS VIDEOS, UN TRAS OUTRO, CLICANDO CO RATO SOBRE O BOTÓN DE DESPRAZAMENTO:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Partido Minibasket: equipo alevín Vs profes

Hoxe, xogamos no colexio un partido de minibasket entre o equipo alevín e os profes. O marcador quedou así:

EQUIPO ALEVÍN                PROFES
                  31
                     30

Foi un encontro moi divertido e do máis reñido pois ámbolos dous equipos tiñan xogadores e xogadoras do mellor! Do mellor foron tamén a arbitro, o encargado dos marcadores e as afeccións que estiveron animando e enviando boas enerxías durante todo o partido.

Como non pode ser doutro xeito os profes queremos dar dende aquí a nosa máis sincera noraboa ao equipo alevín, sodes os xustos vencedores polo voso bo xogo, pola vosa ilusión e polo compañerismo que nos demostrastedes...seguide así campións!

Se pinchades nestes enlaces poderedes ver un pouco máis do partido: FOTOS

O DEPORTE ESCOLAR: MINIBASKET, FÚTBOL SALA E XADREZ

Logo competición

Un ano máis participamos na campaña de Promoción do Deporte en Idade Escolar nas modalidades de minibasket, fútbol sala e xadrez dentro das categorías benxamín e alevín co fin de fomentala relación entre os nosos alumnos e os do CPI de Touro.
Nestas xornadas deportivas, que comezaron o 13 de Febreiro, os nosos equipos estrearon unha nova equipaxe, os de fútbol petos azuis e os de minibasket petos vermellos.
Dende a área de Educación Física, noraboa a tódolos/as xogadores/as pola vosa participación e deportividade así como polo traballo, o esforzo e o sacrificio do tempo dos vosos recreos para o adestramento.

Se queredes ver as fotos dos encontros celebrados tanto no CPI de Touro como no CEIP de Arzúa, pinchade aquí.