20.- A pinga submarina.

Os alumnos e alumnas de terceiro estiveron experimentando coas densidades de tres líquidos: auga (1 g/ml), aceite (0,92 g/ml) e alcol (0,79 g/ml). O que puideron observar ao rematar o experimento é que o aceite flota na auga porque é menos denso, pero afúndese no alcol porque é máis denso. Por conseguinte, puideron preparar unha mestura de auga e alcol, na cal devandito aceite nin flote nin se afunda ata o fondo.

Para este experimento precisaron: un recipiente pequeno e un vaso maior, aceite, alcol, auga e unha culler ou un embude.

Preparación: Tómase o recipiente pequeno, énchese de aceite ata a metade e colócase no fondo do vaso. No vaso bótase, con precaución, a cantidade de alcol que sexa necesaria para cubrir o recipiente pequeno. Logo, cunha culler, vaise engadindo, aos poucos, auga (de maneira que escorra pola parede do vaso) A superficie do aceite do recipiente pequeno irase facendo cada vez máis convexa, ata que, cando a cantidade de auga engadida sexa suficiente, o aceite despréndase do devandito recipiente e forme unha esfera que quedará suspendida dentro da mestura de alcol e auga.

Álbum: STEAM 23-24 -> 20- a Pinga submarina

album | by Dr. Radut