3.- Experimentamos coa enerxía. Facemos unha noria para Nadal.

O alumnado de 5º de primaria, aproveitando a chegada do Nadal , andivemos ás voltas cos diferentes tipos de enerxía.

Para esta actividade precisamos: un motor de 3V, unha pila AA , un interruptor pequeno, luces led, cartón e goma eva.

En primeiro lugar construimos a noria con cartón e goma eva, posteriormente montamos o circuito para facela xirar.

Neste experimento, comprobamos que un conductor polo que circula a enerxía  química producida pola pila,  transfire unha forza ao motor  que fai xirar a noria.

A experiencia consiste nun circuito pechado polo que a enerxía circula por cables , transformándose de enerxía química a enerxía cinética e  a enerxía eléctrica.

Aproveitamos para  explicar ao alumnado que é a enerxía , tipos de enerxía  ( química, lumínica , cinética ) e demostramos dúas das súas propiedades:

1.- A enerxía transfórmase

-       A enerxía química dunha pila transfórmase en enerxía eléctrica e enerxía cinética.

2.-  A enerxia transpórtase  dun lugar a outro por medio de condutores. Da pila transfírese ao motor e ás luces led.

CONCLUSIÓN: Atopámonos coa dificultade de que  o noso carrusel vai a gran velocidade, polo que os bonecos saen voando. Para solventar, decidimos colocar uns bonecos de plastilina, observando que a masa pode influir na potencia.

Álbum: STEAM 23-24 -> 3- Experimentamos coa enerxía. Facemos unha noria para Nadal.