1.- Os gases e a diferencia de presións (petardos caseiros).

Os alumnos e alumnas de 3ºA observamos que acontece cando hai unha diferencia de presións entre o interior du bote e o exterior.

Para este experimento precisamos: auga, aspirina e un bote pequeño que peche ben.

O primeiro paso foi botar un pouco de auga en cada bote, introducir unha aspirina, pechar ben o bote e esperar a ver que acontecía. Transcorridos un par de minutos os botes explotaban e saltaban polos aires.

A aspirina contén ácido acetilsalicílico que en contacto coa a auga produce CO2. Este CO2 compórtase como un gas, que se expánde, ocupando o maior espacio posible dentro do bote. Esto produce unha diferencia de presións entre o interior do bote e o exterior. Cando esta diferencia de presións se eleva o bote “explota”.

Álbum: STEAM 23-24 -> 1-Os gases e as diferencias de presión(petardos caseiros)