Skip to Content

O COMPORTAMENTO DO AIRE

O comportamento do aire

O aire non o vemos, pero ten un peso, ocupa un lugar (está en todas partes) e exerce unha forza sobre a superficie dos obxectos ou da auga. Imos experimentar cuns experimentos sinxelos para que os alumnos o entendan mellor.

 

  1. A balanza do aire

           Creamos unha balanza para decatarnos de que o aire ten un peso.

 

Materiais: dous globos, dúas varillas, duas latas e cinta adhesiva.

 

Facemos unha balanza co material indicado. Os alumnos teñen que observar o desequilibrio da balanza cando nun dos dous extremos pegamos un globo inflado ó máximo, e no outro extremo pegamos un globo sen inflar. Conclusión: o aire pesa.

 

  1. O aire ocupa un lugar e está en todas partes.

Aínda que un bote estea vacío está ocupado por aire. Isto é o que verán os alumnos cun experimento no que o único que precisamos é unha vasija chea de auga e un vaso.

 

Pasos:

  • Darlle a volta o vaso e sumerxilo na auga.

  • Inclinar o vaso ata que saian burbullas de aire.

 

¿Que pasa? 

No primeiro paso o vaso contén aire e a auga non entra. No segundo paso o aire busca unha vía de escapa, sae en forma de burbullas e a agua ocupa o seu lugar. 

O vaso vaise enchendo  de auga pouco a pouco.

 

Conclusión: o aire ocupa un espazo.

 

Álbum: STEAM 22-23 -> 28- O COMPORTAMENTO DO AIRE


album | by Dr. Radut