Outros Proxectos

O IES Val do Asma lembra a Xela Arias

PROGRAMA PIALE: COMPARATIVA ENTRE OS SISTEMAS EDUCATIVOS FRANCÉS E GALEGO

No seguinte documento, inclúese unha comparativa entre os sistemas educativos francés e galego realizada a raíz da participación no programa PIALE da profesora de bioloxía e xeoloxía durante o mes de novembro.

Este programa está destinado a mellorar o nivel lingüístico do profesorado e a mellorar as súas competencias docentes.

I CONCURSO "A HISTORA TRALA IMAXE"

Concurso de interpretación fotográfica destinatado a todo alumnado organizado pola Biblioteca do IES Val do Asma.

Acceso as bases do concurso e ao calendario de entrega e de exposición das fotografías.

I CONCURSO "A HISTORA TRALA IMAXE"

1º PREMIO "DESAFÍOS STEM: PROGRAMACIÓN, ROBÓTICA E IMPRESIÓN 3D"

O alumnado de 1º de Bacharelato do IES Val do Asma fíxose co primeiro premio nos "Desafíos STEM: programación, robótica e impresión 3D", convocados pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Concretamente acadaron dito premio na categoría "STEM afondamento", no desafío "Programación" co seu proxecto "Sistema de alarma".

Pódese consultar toda a información referente aos premios no seguinte enlace.

TECNÓPOLE E VIVEIRO DE EMPRESAS

18/12/2019 08:45
18/12/2019 14:15

Alumnado do C.S. Administración e finanzas das modalidades ordinarias e dual visitarán Tecnópole (10h) en Ourense e o Viveiro de empresas (12.30h) do IES Laxeiro de Lalín.

Lugares: Ourense e Lalín
Destinatarios : Alumnado CS Administración e finanzas.
Organiza: Departamento de Administración.

OBRADOIRO BO TRATO

22/11/2019 11:45
22/11/2019 13:00

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro sobre o bo trato e mitos do amor romántico.

Destinatarios : alumnado 1º ESO.

Organiza: Departamento de Orientación

OBRADOIRO LINGUAXE NON SEXISTA

22/11/2019 13:00
22/11/2019 14:15

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro sobre linguaxe non sexista.

Destinatarios: Alumnado de 1º CM e FPB.
Organizan: Departamento de Orientación.

EDUEMPRENDE ACTÚA 19-20

20/11/2019 12:00
20/11/2019 13:30

Actividade na que participará persoal técnico do IGAPE, se presentará unha persoa emprendedora da comarca que compartirá co alumnado a súa experiencia persoal e ao remate haberá unha mesa redonda. Para máis información preme aquí.

Lugar: IES Val do Asma
Destinatarios : Alumnado 2º curso Ciclos Superiores e alumnado de Economía no BAC.
Organiza: Departamento de Administración.

OBRADOIRO AUDIOVISUAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

14/11/2019 10:25
14/11/2019 14:15

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro audiovisual en que o alumnado en 3 sesións vai a traballar a Igualdade de xénero. A última sesión empregarase para grabar un vídeo elaborado por eles.

Destinatarios: Alumnado de 3º ESO

Organizan: Departamento de Orientación e o Departamento de Educación Plástica e Visual

CONCURSO DE CABAZAS

14/11/2019 08:45
14/11/2019 14:15

O IES Val do Asma organiza entre o alumnado un concurso de cabazas.

O traballo consistirá en presentar unha cabaza real traballada dentro da temática "Halloween".

As cabazas presentadas poderán ser entregadas dende o luns 4 ao xoves 14 de novembro en Vicedirección.

Coñecerase o gañador ou gañadora o día 15 de novembro.

Pódense consultar as bases do concurso aquí.