IES Río Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Dende esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela ofrécese puntualmente toda a información que resulte de interese para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Resultados ABAU 2024

Dende o IES Río Cabe queremos felicitar a toda a comunidade educativa Riocabense (Alumnado, Familias, Profesorado e Persoal non docente) polas notas acadadas polo noso alumnado de 2º Bac nas probas da ABAU

celebradas hai uns días.

O resultado das probas ABAU deste ano 2024 foron excelentes cun 100% de aprobados.

Seis alumnas e un alumno acadaron máis dun 9 na cualificación da proba de acceso á universidade. O alumnado é o seguinte:

Coba Albo, África

López Aira, Nadine. A mellor nota da ABAU de toda Galicia.

López Rodríguez, Antía

Martínez Vázquez, Susana

Rodríguez Veiga, Carla

Valdés Fernández, Ariadna

Varela Rodríguez, Bieito

Cómpre lembrar que tamén se presentou a estas probas alumnado do Bacharelato Semipresencial da quenda de nocturno, acadando moi bos resultados.

O longo desta mañá un equipo de TVE en Galicia visitou as instalacións do noso centro e fixo entrevistas sobre a noticia da nosa alumna que obtivo a mellor nota de ABAU de Galicia nesta convocatoria, deixámosvos

tamén algunhas fotos dese momento.

Grazas, tamén, a todos/as aqueles que nos felicitastes por esta boa nova.

Parabéns a todos/as, a disfrutar das merecidas vacacións e sorte na nova etapa!!!

Álbum: Escolares -> 2024_14_6_24_Notas_ABAU

Canguro matemático e Tour de mates

O Departamento de Matemáticas promoveu a participación nos concursos “Canguro matemático” e “Tour de mates” durante este curso 2023-24.

Queremos agradecer e visibilizar a gran participación do alumnado de toda a ESO e tamén animalos a seguir desfrutando das matemáticas.

Na galería podedes ver a entrega de detalles pola participación e os premios acadados polo alumnado que obtivo as puntuacións máis altas.

PARABÉNS A TODAS E TODOS!

Álbum: Escolares -> 2024_14_6_24_Tour_e_Kanguro_Matemático

EXAMES 1º BAC DIÚRNO (CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA)

14/06/2024

Entrevista para o xornal mensual de 2º ESO

13/06/2024 12:23
Europe/Madrid

A mañá do martes 11-6-24, o alumnado de 2º da ESO, acompañados pola súa profesora Sara Porrit, realizou a última entrevista deste curso para o seu xornal mensual.

Nesta ocasión tiveron a oportunidade de conversar con Hugo GZ un dos membros fundadores de SondaRúa, un grupo de rap galego que, malia separarse no 2023, deixou

temas tan icónicos como "En galego non mola" ou "Salsa Galaica".

Durante a entrevista foron moitos os temas que sairon, dende curiosidades sobre o grupo como a orixe do seu nome ou a canción máis coreada nos concertos, ata o Celta de

Vigo e Juan Luis Guerra.

Non podemos máis que agradecerlle a Hugo ter colaborado con nós e ter respondido de tan boa gana as nosas cuestións.

CLUB DE LECTURA 1º ESO Alma de violino. Luísa Villalta

O día 6 de xuño de 2024 durante o recreo e aproveitando o bo tempo, o alumnado do club de lectura de 1º ESO compartiu a lectura da obra Alma de violino da autora homenaxeada nas Letras Galegas deste ano, Luísa Villalta, onde Eli Ríos, Beatriz Maceda e Laura Suárez nos dan a coñecer a autora dun xeito ameno e sinxelo.

Foi unha posta en común enriquecedora e diferente na que se tiveron a ocasión de coñecer un pouco máis a esta escritora.

Álbum: Escolares -> 2024_5_6_3ª_AVA_Clube_Lectura_1º_ESO

PLAN PROXECTA Cóntame un conto

08/06/2024 10:53

PLAN PROXECTA Cóntame un conto

Estes son os vídeos definitivos que enviamos ao Plan Proxecta Cóntame un conto do alumnado de 1º e 2º ESO. Agardamos que vos gusten.

O vindeiro luns, día 17 de xuño de 2024, iremos a Compostela para participar da gala final do programa.

Na canle de youtube do ies rio cabe podes atopar todos os vídeos.   https://www.youtube.com/channel/UC3qPMGzuYgPskkeOnEGAkSg

Calendario de exames convocatoria extraordinaria 1º bacharelato semipresencial curso 23/24

Os exames finais de 1º de Bacharelato SEMIPRESENCIAL da convocatoria extraordinaria celebraránse os días 17, 18, 19 e 20 de xuño. Dacordo co seguinte calendario:

Entrega de notas: o día 24 de xuño a partir das 11:00h

Aclaracións ás cualificacións: o mesmo día de 11:00h a 13:30h

Reclamacións: opresentadas regulamentariamente na secretaría do centro dirixidas ao Sr. Director os días 26 e 27 de xuño mesmo día de 10:00h a 13:00h

Saída da ESA

O alumnado da ESA, acompañado da profesora do Ámbito Social, Ana Delgado, e da profesora do Ámbito de Comunicación, Noelia Besteiro, ralizaron unha saída para coñecer o Monforte máis monumental. Fixeron unha visita guiada á Torre da Homenaxe e tamén ao conxunto de San Vicente do Pino. Logo, pasearon polo Barrio Xudeo, Praza de España, Rúa Cardeal e finalmente visitaron a igrexa dos Escolapios. Aproveitaron para poñer en marcha os coñecementos adquiridos na materia de Historia sobre castelos e fortalezas, e ademais practicaron a expresión oral en lingua galega, facendo pequenas exposicións sobre os lugares que visitaron.

Sen dúbida, esta saída tan proveitosa foi unha fermosa maneira de pechar este curso 23/24.