CURSO EN LIÑA: RETOS MATEMÁTICOS PARA O SÉCULO XXI

O profesor David Gómez Castro, do departamento de Matemáticas Aplicadas e Análise Matemática da Universidade Complutense de Madrid, impartiu este 20 de maio unha conferencia virtual para alumnado do bacharelato STEM.

Presentou problemas aplicados das Matemáticas como a física cuántica, a relatividade xeral e a intelixencia artificial. Describiu a teoría de algoritmos, as ecuacións diferenciais, a álxebra, a xeometría e a teoría de números. Como problemas deste milenio nesta disciplina sinalou a importancia da intelixencia artificial, das redes neuronais, da relatividade, da física cuántica, do entrelazamento, da computación cuántica,… A importancia actual destas investigacións queda reflectida pola oferta do Instituto Clay de Matemáticas de Cambridge (Massachusetts) dun millón de dólares, entre outras vantaxes, a quen resolva un dos 7 problemas plantexados.

Esta será a última actividade deste curso de STEMbach do Lucus Augusti, deixando máis tempo para o estudo a este alumnado exemplar.

Álbum: Sen categoría -> conferencia matematicas

album | by Dr. Radut