CURSO EN LIÑA: CUANTIFICACIÓN DE ANTICORPOS DA COVID-19 CON ELISA

Este 29 de abril o alumnado de STEMbach coñeceu outro dos métodos empregados para cuantificar a concentración de anticorpos das persoas infectadas polo coronavirus, o ELISA, ou ensaio por inmunoabsorción ligado a enzimas (“Enzyme-Linked ImmunoSorbent Assay”). Esta técnica baséase na detección doutro dos compoñentes do virus, as súas proteínas, e non do ARN como facía a RT-PCR, empregada anteriormente por estes alumnos. Ademais, permite a súa cuantificación, a diferencia das probas rápidas, que tamén detectan anticorpos pero son cualitativas.

Dun xeito simplificado, en xeral consiste na detección de enzimas unidas a anticorpos, que recoñecen unha estructura ou varias dunha proteína problema. Estas enzimas provocan un cambio nun sustrato, que pode cuantificarse medindo a súa absorbancia cun espectrofotómetro. Viron catro variantes desta técnica inmunolóxica: directo, indirecto, “sándwich” e competitivo e as súas vantaxes. De permitilo a pandemia, estes alumnos realizarán unha práctica con esta técnica nos laboratorios do noso IES este curso, práctica habitual no ciclo superior da Familia Química.

Álbum: Sen categoría -> virtual ELISA

album | by Dr. Radut