CURSO EN LIÑA: VISITA VIRTUAL AO CERN

Este 15 de abril os alumnos do STEMbach asistiron a unha nova actividade, unha visita virtual ao CERN. Deste xeito puideron facerse unha idea da dimensión e aspecto das infraestructuras desta organización de investigación. De feito, de non ser pola actual pandemia, estes alumnos deste bacharelato do Lucus xa terían pisado nelas polo seu pé a día de hoxe, porque estaba prevista unha viaxe por estas instalacións entre Suíza e Francia. A excursión permitiría o cheiro do ambiente de traballo e moita máis información e interacción da que ofrece a web, pero grazas á tecnoloxía puideron facerse unha idea das dimensións, data de construcción de cada ampliación, paseos virtuais, e mesmo un xogo para saber que partícula elemental se corresponde coa súa personalidade.

Lembrar que o pasado 16 de outubro a doutora luguesa Silvia Goy López achegou o noso IES ao CERN, no que traballa, e permitiu proxectar esta ilusionante viaxe a Xenebra que non puido realizarse este curso.

Álbum: Sen categoría -> Visita CERN

album | by Dr. Radut