CURSO EN LIÑA: AS PROBAS DA COVID-19

Este 25 de marzo continuaron as actividades STEMbach, na aula virtual do Lucus, cun tema moi actual, a Covid-19, que nos ten confinados no mellor dos casos. Nesta actividade remitimos ao alumnado á bitácora de Xuvenciencia, concretamente á contribución do profesor do Departamento de Xenética da USC Manel Vera.

Explicouse a técnica molecular empregada para identificar as persoas infectadas por este Coronavirus: a reacción en cadea da polimerasa (PCR), empregada no kit DNA-MEAT o pasado 19 de febrero polo alumnado STEM do noso instituto. Tamén se amosou un vídeo moi didáctico do investigador científico do CSIC Luis Montoliu. Nel explica con pezas de TENTE as probas de RT-PCR para o coronavirus, de reacción en cadea da polimerasa con retrotranscriptasa (RT). Debido a que a PCR só amplifica ADN, precísase esta enzima (RT) para pasar do ARN do virus a ADN. Logo amplifícase este ADN coa PCR, e así poden detectar a presenza do COVID-19 nos pacientes, que é un virus con ARN.

Recordar que os alumnos de segundo curso deste bacharelato, autores do proxecto “parentesco no rodaballo”, tamén empregaron esta técnica, coa axuda do seu titor e catedrático do mesmo departamento da USC, Paulino Martínez Portela.

Álbum: Sen categoría -> Covid-19

album | by Dr. Radut