Curtametraxe "Oda a un vampiro"

O alumnado de 1º CM de Xestión Administrativo, elaborou para os relatos de Samaín unha curtametraxe que se presentou na biblioteca o pasado día 31. Agora podedes disfrutar del no Youtube.

BOAS FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Desexámosvos un Bo Nadal e un Feliz Aninovo!!!!

Felicitámosvos coa postal gañadora do concurso deste ano feita por Cristina Martínez de 2º de Bacharelato.

"Honrarei o Nadal no meu corazón e procurarei conservalo durante todo o ano", Charles Dickens.

PARTICIPA NO AMIGO INVISIBLE DO IES GARCÍA BARBÓN. RECIBIRÁS UN AGASALLO DO APALPADOR!!!

O día 22 de decembro o Apalpador visitará o noso centro cun saco cheo de agasallos. Se queres recibir o teu, participa no amigo invisible do centro. É moi sinxelo:

-Merca un regalo que sexa como moito de tres euros.

-Envólveo e déixao na biblioteca ou en vicedirección. Alí daranche un papel no que se indica que entregaches un regalo. Non o perdas!

-O día 22 preséntalle ese papel ao Apalpador e recibe o teu agasallo.

Anímate e participa!!!!

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

Anímate a participar no concurso de postais de Nadal organizado polo EDLG e a bliblioteca do centro. Tes que facer un deseño orixinal (un debuxo ou unha foto) e escribit unha felicitación.

Manda a túa proposta antes do 17 de decembro ao correo biblioteca.barbon.verin@gmail.com.

A postal gañadora servirá para desexar felices festas a toda a comunidade educatica dende as redes sociais do centro.

Concurso relatos Samaín

Participa no concurso de relatos de Samaín!!!!

-Os relatos terán unha extensión de entre unha e tres páxinas e deben incluír personaxes e seres mitolóxicos galegos como meigas, trasnos, a Santa Compaña, mouras, Sacaúntos...

-Entrégaos en formato .word ou .odt ao correo biblioteca.barbon.verin@gmai.com antes do 21 de outubro.

-Non poñas o teu nome real, emprega un pseudónimo para asinalo.

-O xurado estára formado polos equipos de EDLG e Biblioteca.

-Outorgarase un 1º e un 2º premio,

-Os relatos gañadores publicaranse nas redes sociais do centro

-A que agardas, participa!!!!!! Non sexas ti o que ten medo!!!

Libros de orientación na biblioteca proporcionados polo departamento de Orientación

Na biblioteca tedes á vosa disposición novos libros sobre técnicas de estudo, globalización, autoestima, felicidade, trastornos da alimentación e unidades didácticas moi interesantes.

Moitas grazas ao Departamento de Orientación do centro por proporcionar todo este material!!!

Botádelle unha ollada!!!

23 F. Día de Rosalía de Castro

Hoxe é o día da nosa gran poeta galega, Rosalía de Castro.

Neste cartel vemos debuxos feitos por alumnado do noso centro.

PROGRAMA ENTROIDO IES GARCÍA BARBÓN

O ENTROIDO XA  CHEGOU!!!

Este xoves 24 de febreiro celebramos o Entroido no IES García Barbón e contamos con moitas actividades.

-Ás 12h dará comezo o concurso de disfraces.

-Ás 13 horas ou despois do concurso, haberá diferentes actividades: xogos populares e pingpong no patio, concurso de baile no patio cuberto, xogos na bilbioteca e bingo na aula de informática (bingo e biblioteca ata encher o aforo).

-A partir das 13h a profe Mayca dará unha charla sobre o Entroido nunha aula aínda por determinar.

INSTRUCIÓNS ACTIVIDADES NADAL

CHEGAN AS ACTIVIDADES DO NADAL

Lembrade que esta vez non é un campionato, a división por equipos só ten a función de respectar o aforo en cada espazo.

Concurso postais de Nadal

Participa no concurso de postais de Nadal!!!

-Elixe unha imaxe de Nadal.

-Acompaña a imaxe dunha frase de felicitación.

-Envía a postal resultante nun arquivo pdf antes do 13 de decembro ao correo iesgarciabarbon.edlg@gmail.com

-A postal gañadora publicarase na páxina web e nas redes sociais do centro.