bitácorea de Biblioteca

CLUB DE LECTURA "O TEAR DAS PALABRAS"

Este ano continuamos co noso club de lectura do IES García Barbón, O tear das palabras. Contamos contigo!! Se queres apuntarte ou máis información, pasa pola biblioteca. Anímate a participar!!

Concurso relatos Samaín

Participa no concurso de relatos de Samaín!!!!

-Os relatos terán unha extensión de entre unha e tres páxinas e deben incluír personaxes e seres mitolóxicos galegos como meigas, trasnos, a Santa Compaña, mouras, Sacaúntos...

-Entrégaos en formato .word ou .odt ao correo biblioteca.barbon.verin@gmai.com antes do 21 de outubro.

-Non poñas o teu nome real, emprega un pseudónimo para asinalo.

-O xurado estára formado polos equipos de EDLG e Biblioteca.

-Outorgarase un 1º e un 2º premio,

-Os relatos gañadores publicaranse nas redes sociais do centro

-A que agardas, participa!!!!!! Non sexas ti o que ten medo!!!

Libros de orientación na biblioteca proporcionados polo departamento de Orientación

Na biblioteca tedes á vosa disposición novos libros sobre técnicas de estudo, globalización, autoestima, felicidade, trastornos da alimentación e unidades didácticas moi interesantes.

Moitas grazas ao Departamento de Orientación do centro por proporcionar todo este material!!!

Botádelle unha ollada!!!

ACTIVIDADES MES DE ABRIL CON MOTIVO DO DÍA DO LIBRO

O mes de abril xa está aquí!!

Desde o EDLG e a Biblioteca do IES García Barbón queremos propoñervos varias actividades relacionadas cos libros que podedes facer durante este mes. Animádevos e participade!!!

A REVISTA MEIGALLO XA CHEGOU!!!

Depois da presentación virtual da revista, xa temos na biblioteca tres exemplares impresos. Non dubidedes en consultalos e propoñer opcións e ideas para colaborar no próximo número!!!

Queremos que a revista siga durante moito tempo e para iso precisamos a vosa axuda!!!

8m: Libros e xogos na biblioteca

Con motivo do 8M presentamos na biblioteca unha selección de libros e xogos sobre feminismo.

8M: Mulleres en historia e literatura

No primeiro andar do centro, coa colaboración do alumnado de 2º de Bacharelato, fixemos unha exposición de mulleres na historia e literatura.

8M: AS MULLERES DA NOSA VIDA

Con motivo da celebración do 8M no vestíbulo da entrada fixemos un pequeno mural dedicado ás mulleres da nosa vida.

23 F. Día de Rosalía de Castro

Hoxe é o día da nosa gran poeta galega, Rosalía de Castro.

Neste cartel vemos debuxos feitos por alumnado do noso centro.

PROGRAMA ENTROIDO IES GARCÍA BARBÓN

O ENTROIDO XA  CHEGOU!!!

Este xoves 24 de febreiro celebramos o Entroido no IES García Barbón e contamos con moitas actividades.

-Ás 12h dará comezo o concurso de disfraces.

-Ás 13 horas ou despois do concurso, haberá diferentes actividades: xogos populares e pingpong no patio, concurso de baile no patio cuberto, xogos na bilbioteca e bingo na aula de informática (bingo e biblioteca ata encher o aforo).

-A partir das 13h a profe Mayca dará unha charla sobre o Entroido nunha aula aínda por determinar.