Inglés

Culture Classes

Máis fotos do acto no enlace

O pasado venres 16 de febreiro, o alumnado de bacharelato do noso centro participou nas Culture Classes, clases culturais, organizadas polo Departamento de Inglés. Contamos coa presenza do relator Damien Sheehy, teacher trainer da Editorial  Burlington. Os temas das clases foron Around the English Speaking World para 1º de bacharelato e US Road Trip (Route 66) para 2º de bacharelato.

Probas de Certificación en Lingua Inglesa Trinity 2023-24

TRINITY EXAMS

PROBA ORAL (Speaking and Listening)

LUGAR: IES Plurilingüe Eusebio da Guarda
DATA: 6, 7, 8 de febreiro  de 2024 en horario a determinar para cada alumno/a

PROBA ESCRITA (Reading and Writing)

LUGAR: IES Plurilíngüe Eusebio da Guarda
DATA: 28 de febreiro de 2024
HORA DE ACCESO AO CENTRO: 15:00 horas
HORA DO EXAME: de 16:00 a 18:00 horas

O alumnado matriculado nas probas ten a súa disposición a AULA VIRTUAL do IESP Eusebio da Guarda "TRINITY COLLEGE EXAMS" con información sobre as diferentes probas.

O horario de atención para posibles dúbidas será os mércores no primeiro recreo no Departamento de Inglés. Tamén se pode acudir ao respectivo profesorado de Inglés

Mª José Pereira Vázquez

Coordinadora

Proxectos en muro compartido

6 de outubro de 2022

Proxectos en muro compartido

O alumnado da profesora Tatiana Saldaña elaborou fiferentes traballos  sobre os temas estudados na clase: apariencia física, cine, hallowen... Estes traballos subíronse a un muro compartido a través dunha aplicación chamada Padlet. Deste xeito todo o alumnado puido ver o traballo feito polo resto e aprender de forma colaborativa, ademáis de fomentar a competencia dixital. Pode accederse a ditos traballos pinchando nos enlaces dos grupos que participaron:

1º ESO BD       1º BAC      3ºESO AD

Pumpkin carving contest 2021. English Department

This course our students have taken part in a pumpkin carving contest, these are some of the submissions... and the winners!!

We had a spooky photocall too. Happy Halloween everyone from the English Department!!

Intercambio con Stamford 2019: estancia dos alumnos do Eusebio en Stamford

Un grupo de alumnas e alumnos deste Instituto está de intercambio dunha semana en Stamford, nunha actividade organizada pola profesora de Inglés Mª José Pereira na que colabora o profesor de Educación Física Sebastián Selas.

Vídeos de clases de español aos alumnos de infantil:

Vídeo 1:

Vídeo 2

Vídeo 3

Ir a estancia dos alumnos ingleses na Coruña

Intercambio con Stamford 2019: alumnos ingleses na Coruña

Un grupo de estudiantes ingleses acaba de pasar unha semana na nosa cidade como parte do Intercambio entre IES Eusebio da Guarda e Stamford Endowed Schools, nunha actividade organizada pola profesora de Inglés Mª José Pereira.

Exames gratuítos de B1 e B2 para alumnos deste Instituto

EXAMES GRATUÍTOS DE ACREDITACIÓN DO NIVEL B1 OU B2 EN INGLÉS A CARGO DA EMPRESA TRINITY COLLEGE LONDON

Axuda con materiais para ISE I e ISE II

Enlace á información B1

Enlace á información B2

Enlace á información básica B1-B2

Para alumnos:

• 2º Bacharelato (con prioridade)
  • 1º Bacharelato (no caso de que quedaran vacantes de 2º de bacharelato)

Realización das probas:

·       Escrita: sábado 17 de novembro de 2018 en horario de mañá

·       Oral: entre o 19 e o 23 de novembro de 2018 en horarios que se concretarán para cada candidato

Inscrición: ata o mércores ás 14:00 h do 26 de setembro na Secretaría do Instituto.

Chegada do auxiliar de conversa para o curso 2016/17

O auxiliar de conversa Tyler Scott McKechnie, enviado pola Consellería tras a firma dun convenio coa prestixiosa Fundación Fulbright, chega ao Eusebio.

A noticia ven recollida no diario El Correo Gallego. O auxiliar comenzou o mércores 21 de setembro as labouras para as que foi designado. Noraboa!

Unidade didáctica 2015: "Christmas"

The Big Challenge 2013-14

En 1º de ESO a clasificación foi liderada por Marta Roibás, seguida por Lucía Granados e Juan José Queijeiro.

En 2º de ESO houbo empate entre as catro primeiras: Lucía Yáñez e a súa irmá Lara, Inés Villa e María Vales. Parabéns!

Resultados do Big Challenge 2012

Unha vez máis estamos de noraboa: O alumno Nicholas Twine Padín acadou o primeiro premio a nivel provincial, Diploma First Class Honours e Supercopa da provincia. Os alumnos David Baamonde López e Jorge Manuel Blanco Domínguez acadaron o segundo posto na provincia da Coruña.

Parabéns aos nosos alumnos participantes, e especialmente aos premiados!

Proxecto Interdisciplinar 2011-12 e 2012-13

Velaiquí o tema desenvolvido no Proxecto Interdisciplinar 2011-12:

1. Halloween;
  2. Halloween vocabulary;
  3. Halloween Do's and Dont's;
  4. Presentation.

My Dream House (Unidade 2012/13)

Intercambio A Coruña - Stamford

Coma outros anos será no vindeiro mes de febreiro, dos días 9 ata o 16. Hai once alumnos de 3º e 4º da ESO e 1º Bach que participarán no intercambio. Durante estes días os alumnos británicos asistirán a clases no noso centro, compartindo logo outras actividades e visitas á cidade cos anfitrións. Do 24 de febreiro ata o 2 de marzo devolverán a visita aos seus colegas da Gran Bretaña.

O intercambio está coordinado polo profesor Carlos V. Furelos.

Esperamos que o tempo sexa ventureiro cos visitantes. O resto xa o poñerán eles!