Intercambio con Stamford 2019: estancia dos alumnos do Eusebio en Stamford

Un grupo de alumnas e alumnos deste Instituto está de intercambio dunha semana en Stamford, nunha actividade organizada pola profesora de Inglés Mª José Pereira na que colabora o profesor de Educación Física Sebastián Selas.

Vídeos de clases de español aos alumnos de infantil:

Vídeo 1:

Vídeo 2

Vídeo 3

Ir a estancia dos alumnos ingleses na Coruña

Intercambio con Stamford 2019: alumnos ingleses na Coruña

Un grupo de estudiantes ingleses acaba de pasar unha semana na nosa cidade como parte do Intercambio entre IES Eusebio da Guarda e Stamford Endowed Schools, nunha actividade organizada pola profesora de Inglés Mª José Pereira.

Probas alumnos pendentes de inglés do curso anterior

DEPARTAMENTO DE INGLES  (I.E.S.P. "Eusebio da Guarda",A Coruña)

Relacción da materia que entrará nos exámenes de pendentes no curso 19-20:

Alumnos de 2º ESO con Inglés 1º ESO:(from the textbook and workbook ”Smart Planet 1”):

1ª proba

Unit 1 –Unit 5 (ambas inclusive)

2ª Proba:

Unit 1-Unit 9 (ambas inclusive)

Alumnos de 3º ESO con Inglés 2º ESO(from the textbook and workbook ”Smart Planet 2”):

1ª proba

Unit 1 –Unit 5  (ambas inclusive)

Unit 1 –Unit 9 (ambas inclusive)

Alumnos de 4º ESO con Inglés 3º ESO(from the textbookand workbook  ”Smart Planet 3”):

1ª proba

Unit 1 –Unit 5  (ambas inclusive)

Unit 1 –Unit 9 (ambas inclusive)

Alumnos de 2º BAC con Inglés 1º BAC(from the textbook ”GET SET 1"):

1ª proba

Unit 1 –Unit 5 (ambas inclusive)

Unit 1 –Unit 9 (ambas inclusive)

A PROBA CONSTARÁ DOS SEGUINTES APARTADOS:

•READING COMPREHENSION: Un texto adaptado ao nivel de cada curso con preguntas de

comprensión. (20% )

•VOCABULARY/TRANSLATION: Diversas preguntas de vocabulario ou frases para traducir. (20% )

•GRAMMAR: Diversos exercicios de gramática.(30% )

•WRITING: Unha composición. (30% )

A xefa do Departamento de Inglés

Mª Dolores Martín Trillo

Exames gratuítos de B1 e B2 para alumnos deste Instituto

EXAMES GRATUÍTOS DE ACREDITACIÓN DO NIVEL B1 OU B2 EN INGLÉS A CARGO DA EMPRESA TRINITY COLLEGE LONDON

Axuda con materiais para ISE I e ISE II

Enlace á información B1

Enlace á información B2

Enlace á información básica B1-B2

Para alumnos:

• 2º Bacharelato (con prioridade)
  • 1º Bacharelato (no caso de que quedaran vacantes de 2º de bacharelato)

Realización das probas:

·       Escrita: sábado 17 de novembro de 2018 en horario de mañá

·       Oral: entre o 19 e o 23 de novembro de 2018 en horarios que se concretarán para cada candidato

Inscrición: ata o mércores ás 14:00 h do 26 de setembro na Secretaría do Instituto.

Chegada do auxiliar de conversa para o curso 2016/17

O auxiliar de conversa Tyler Scott McKechnie, enviado pola Consellería tras a firma dun convenio coa prestixiosa Fundación Fulbright, chega ao Eusebio.

A noticia ven recollida no diario El Correo Gallego. O auxiliar comenzou o mércores 21 de setembro as labouras para as que foi designado. Noraboa!

Unidade didáctica 2015: "Christmas"

The Big Challenge 2013-14

En 1º de ESO a clasificación foi liderada por Marta Roibás, seguida por Lucía Granados e Juan José Queijeiro.

En 2º de ESO houbo empate entre as catro primeiras: Lucía Yáñez e a súa irmá Lara, Inés Villa e María Vales. Parabéns!

Proxecto interdisciplinar 2013-14

English Exchange 2014

Resultados do Big Challenge 2012

Unha vez máis estamos de noraboa: O alumno Nicholas Twine Padín acadou o primeiro premio a nivel provincial, Diploma First Class Honours e Supercopa da provincia. Os alumnos David Baamonde López e Jorge Manuel Blanco Domínguez acadaron o segundo posto na provincia da Coruña.

Parabéns aos nosos alumnos participantes, e especialmente aos premiados!

Proxecto Interdisciplinar 2011-12 e 2012-13

Velaiquí o tema desenvolvido no Proxecto Interdisciplinar 2011-12:

1. Halloween;
  2. Halloween vocabulary;
  3. Halloween Do's and Dont's;
  4. Presentation.

My Dream House (Unidade 2012/13)

Intercambio A Coruña - Stamford

Coma outros anos será no vindeiro mes de febreiro, dos días 9 ata o 16. Hai once alumnos de 3º e 4º da ESO e 1º Bach que participarán no intercambio. Durante estes días os alumnos británicos asistirán a clases no noso centro, compartindo logo outras actividades e visitas á cidade cos anfitrións. Do 24 de febreiro ata o 2 de marzo devolverán a visita aos seus colegas da Gran Bretaña.

O intercambio está coordinado polo profesor Carlos V. Furelos.

Esperamos que o tempo sexa ventureiro cos visitantes. O resto xa o poñerán eles!