1º ESO

As receitas escolares, agora en libro

En decembro os alumnos de primeiro da ESO traballaron arreo (xunto con algúns pais) co gallo de obter os mellores doces. Daquel traballo xa puxéramos un vídeo. Agora podes ver o libro, en alta definición.

Receitas de 1º da ESO

Decembro foi mes de cociña para moitos dos nosos alumnos. Moitos deron o mellor deles facendo grandes receitas. E as documentaron para compartilas convosco. Se queres velo con gran calidade selecciona HQ neste enlace.

Actualización 22 de febreiro: Podes ver as receitas en modo libro neste enlace.

Festa en 1º da ESO

Co gallo de agasallar aos alumnos de primeiro da ESO polo seu esforzo na decoración das clases no pasado Nadal, agás dunhas excelentes actuacións, disfrutaron dun rato de lecer acompañado de petiscos e refrescos... hai que dicir que duraron máis ben pouco nas mesas?

Acadamos un segundo posto a nivel nacional

Queremos lembrar os alumnos de 1º da ESO do curso pasado K. Minota, C. Román, E. Ruano, I.C. Silva, M. Tasende, P. Valdés, A. Vidal, C. Vidal, J.R. Viñas, S. Zapata e A. Zas. Acadaron o segundo posto de toda España no concurso de Blog-Francés.

Se aínda non viches o blog que construiron, esta é unha boa ocasión.

Parabéns aos nosos alumnos e parabéns aos seus profesores!