Intercambio con Annecy 2017

O pasado 7 de maio, embarcaron no avión de volta os 24 alumnos de intercambio do Lycée Gabriel Faure de Annecy (Francia), que estiveron connosco unha semana chea de actividades que lles serviron para coñecer a nosa cidade, a nosa forma de vida e para establecer lazos de amistade cos nosos alumnos de 1º de bacharelato, lazos que xa empezaran a forxarse na nosa estadía en Annecy entre o 29 de marzo e 5 de abril deste mesmo ano.

Durante esta semana foron recibidos polo alcalde en María Pita, visitaron a Torre de Hércules, a cidade vella, a Domus, o mirador de San Pedro, Santiago de Compostela, Betanzos..., e participaron na búsqueda dun tesouro polas rúas principais da nosa cidade.

Sen dúbida todos disfrutamos desta experiencia. Ata pronto!!!!

3 de maio: Os alumnos franceses foron recibidos polo alcalde Xulio Ferreiro.

Estancia dos alumnos do Eusebio en Annecy do 29 de marzo ao 5 de abril:

Durante a nosa estancia na preciosa cidade de Annecy, á veira dun enorme lago e rodeada polos Alpes, puidemos coñecer a súa parte vella co castelo, o museo de animación, as cidades de Xenebra e Lyon e tamén, participar nun divertido rally fotográfico.