Éxito no DELF Scolaire dos nosos alumnos

Este ano, por primeira vez, o IES Plurilingüe Eusebio da Guarda, facendo honra á súa denominación, decidiu presentar ao exame do DELF Scolaire, organizado polo Centre Internationale D’Études Pédagogiques e a través da Alliance Française de A Coruña, a 10 alumnos deste centro.

As alumnas MONTIEL ALES, CARMEN e REGO ARAMBURU, EMMA presentáronse ao título de A2; os alumnos e alumnas FERNÁNDEZ SÁNCHEZ, ANXO; LLAMOSAS FERNÁNDEZ, UXÍA; MARCOS PACHECO, MARÍA LUISA; RÁBADE ARIAS, EUGENIA; SALIDO PONTE, DAVID; TWINE PADÍN, NICHOLAS e VAAMONDE LÓPEZ, DAVID presentáronse ao título de B1; e o alumno FUENTES RIVAS, FRANCISCO presentouse ao título de B2.

Todos eles obtiveron a cualificación de “admis”, o que significa que obtiveron os títulos ós que optaban.

Parabéns para todos e todas, e tamén para os seus profesores: María Novo Pérez e Juan Carlos Méndez Ávila, que propuxeron esta iniciativa, demandada polos alumnos, e que certifica que o estudio de linguas estranxeiras, coma primeiro ou segundo idioma, pode aportar un plus, non só de coñecemento senón tamén pensando nun futuro, ao obter titulacións oficiais consideradas como méritos a aportar en distintas instancias tanto educativas como laborais.