Sen mulleres non hai ciencia: Lucía García e Noelia Martínez

meteo.sputnik            breogan_XII

Éxito total da emisión en directo para máis de 30 clases e cerca de 800 alumnos do IES Eusebio da Guarda de A Coruña, con conexións exteriores desde diferentes partes  de España, no Día internacional da muller na ciencia.

Os equipos Meteo.Sputnik e Breogan_XII lideran un acordo inédito de colaboración para impulsar os proxectos de ciencia e tecnoloxía no Instituto Eusebio da Guarda e animan a todas as chicas do centro a participar activamente neste tipo de actividades.

Por outro lado, vos contan en primicia mundial, o proxecto da Axencia Espacial Europea, no cal están participando para lanzar un satélite.

Se queres saber máis únete ás redes sociais de instagram dos dous equipos: @meteo.sputnik e @breogan_xii.

Cara o minuto 14:

Entrevista a Carlos  Sarille,  Head  of  Electronic  Design Project A. P. T.A. S

que desvela os segredos da misión A. P. T.A. S, coa cal lanzarán un satélite real a finais do ano 2021, con tecnoloxía punteira, deseñado e financiado integramente polo alumnado.

Conseguiron o récord de financiamento equivalente ao que vale comprarse unha casa na Coruña e a implicación de máis de 30 alumnos e numerosas empresas.  Proyectazo!

Incrible exemplo para motivar e animar ao noso alumnado para cumprir os seus soños!
Grazas Carlos pola túa dispoñibilidade e amabilidade e por patrocinar co voso proxecto aos dous equipos  Meteo  Sputnik e Breogán  XII do Instituto Eusebio dá Garda da Coruña.

Podes descubrir máis información en relación co proxecto A. P. T.A. S na súa  WEB:   https://projectaptas.com/

Link coa información dos dous equipos, do noso centro, que participan no proxecto  Cansat da Axencia Espacial  Europea: