Foto grupo Castro Baroña

O martes, 21 de xuño do 2022, o alumnado de 2º da ESO fomos de excursión de fin de curso, na cal percorrimos varios lugares distintos da provincia da Coruña.

A nosa primeira parada foi nas dunas de Corrubedo. O recinto das dunas cambiou moito ao longo dos anos, dado que agora está protexido, e non se pode acceder ás dunas directamente, senón que hai que chegar ata elas por un camiño de madeira. Ao lado das dunas había unha praia, á que había que chegar por un camiño de area e pedras. Así, paramos un anaco naquela gran praia, despois de ver as dunas.

O segundo sitio ao que fomos foi o dolmen de Axeitos, o que visitamos indo por turnos, organizados en tres grupos. Alí, Esther explicóunos a función daquel megálito e a súa data aproximada de creación. Un dolmen ten unha función funeraria, dado que as persoas mortas eran enterradas, e as pedras colocábanse enriba, formando a súa estrutura; e este dolmen databa do ano 4.000 antes de Cristo. Despois, metímonos dentro do dolmen, para velo dende o interior.

O terceiro lugar que visitamos foi o Castro de Baroña. Neste castro viviron os castreños dende o ano 1 antes de Cristo ao ano 1 despois de Cristo, aproximadamente, e aínda agora se conservan as estruturas desas casas. Así, fomos explorar o castro, dando voltas por el e vendo o que contiña. Acto seguido, baixamos todos ao exterior do recinto para sacar unha foto final.

A nosa cuarta e final parada foi a praia da Aguieira, onde xantamos e estivemos as primeiras horas da tarde. Logo do xantar, estivemos paseando, bañándonos e xogando nela, pero, por desgraza, estivo chovendo a maior parte do tempo. Aínda así, botamos un bo anaco na praia ata que a choiva foi a máis, e marchamos para o autobús. Ao marchar daquela praia, a excursión deuse por finalizada.

Que boa maneira de rematar o curso, non si?

Zoe de Rojas Rozas, 2º ESO grupo D

icona facer clic

CIRCUITO POR PADRÓN E RAFTING NO RÍO ULLA

Enviado por carmengf o Ven, 24/06/2022 - 19:46

O pasado luns 6 de xuño, o alumnado de 1º de Bacharelato tivemos a sorte de poder ir facer rafting, actividade organizada polo Departamento de Educación Física.

A xornada estivo dividida en dúas partes:

• Primeiro, en grupos de 4-6 persoas, e seguindo un mapa, fomos percorrendo distintos puntos de Padrón, para así coñecer mellor o centro desta fermosa vila. O roteiro permitía buscar información sobre as igrexas, estatuas, paseos, mercado e outros monumentos e puntos interesantes de Padrón.
  • Unha vez feito o roteiro, deixamos Padrón para ir realizar a actividade de rafting. Fomos capaces de completala con éxito grazas aos guías de Arrepións. En grupos de 7-8 persoas, descubrimos o río Ulla descendendo polas súas correntes nas balsas neumáticas, e tamén nadando nalgún tramo do río ou incluso tirándonos dunha rocha.

Foi unha gran experiencia que nos permitíu rematar o curso dunha maneira divertida!

Inés Núñez Fesedelft, 1º Bacharelato A

Preme na icona para ver as fotos desta actividade.

icona facer clic

PARABÉNS AOS NOSOS #MelloresExpedientes !!

Enviado por Dirección o Ven, 24/06/2022 - 09:25

Nunha cerimonia celebrada no Multiusos de Sar, a USC recoñeceu ao alumnado de toda Galicia que acadou unha nota de acceso á universidade superior a 9. Moitísimos parabéns a Adan e Tomás, --e parabéns tamén ao outro alumnado noso cuxo esforzo valoramos tanto como o de estes dous cracks e que quedaron a centésimas de saír nesta foto. Non sodes poucos e estamos orgullosísimas de todos!

PROXECTO EUROPEO DE INTERCAMBIO EN ETWINNING

Enviado por Nine o Mér, 22/06/2022 - 18:17

Durante este curso, o alumnado de francés de 4º ESO fixo parte dun proxecto europeo a través da plataforma Etwinning. O proxecto de intercambio virtual realizouse co Lycée Jean de Prades da localidade de Castelsarrasin, no sur de Francia.

Ao longo destes meses, o alumnado realizou videos de presentación, intercambiou información sobre o lugar onde viven, fixo playlists coas suas músicas favoritas, fixeron receitas e aprenderon a utilizar ferramentas dixitais para elaborar e intercambiar información e sobre todo, descubriron outras mozas e mozos con gustos e preocupacións similares aos seus.

Moi boa experiencia que contamos repetir o ano que vén! Divertímonos, aprendemos e facemos amizades novas!

PARABÉNS AO ALUMNADO DE FRANCÉS!

Enviado por Nine o Mér, 22/06/2022 - 17:49

O alumnado de francés do IES de Brión suma 16 novas alumnos e alumnas que xa teñen un título DELF.

Cada ano máis alumnado de 4º de ESO, 1º ou 2º de Bacharelato preséntanse as probas organizadas pola Alianza Francesa e consigue o seu título oficial.Unha vantaxe máis a engadir para o seu futuro.

Moitos parabéns a todo o alumnado que xa conta co seu título DELF!

SEMENTANDO LECTURAS: DO DÍA DO LIBRO AO DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Enviado por Noela o Ven, 03/06/2022 - 18:02

No mes de abril, a biblioteca convidounos a coller libros en préstamo co aliciente de intercambiar posteriormente esas lecturas por plantas e árbores que plantariamos no noso centro. E foi todo un éxito!

Coa colaboración do concello preparamos os espazos para logo poder amadriñar e apadriñar estas novas plantas e árbores que xa forman parte do noso centro e nos van axudar a que a nosa contorna sexa máis verde. No video podedes ver algunhas das imaxes do proceso.

Moi orgullosas de que as nosas lecturas melloren a nosa contorna.