Espazo para as actividades da biblioteca.

8 DE MARZO: DÍA DA MULLER

MES DA CIENCIA EN GALEGO NA BIBLIOTECA

Aquí vos deixamos dous vídeos. Un das moitas actividades que se levaron a cabo ao longo do mes da ciencia en galego na biblioteca:

...E seguindo este enlace podedes ver o reel que crearon para conmemorar o 25N.

A FUNDACIÓN BOFILL VISITA A NOSA BIBLIOTECA

Esta semana a nosa biblioteca recibiu unha visita moi especial: a da Fundación Bofill, que ten como obxectivo exportar o modelo de éxito da Xunta neste ámbito a Cataluña a través dun novo proxecto que están a impulsar e que se chama Biblio [tech]-- un proxecto para transformar as bibliotecas escolares en clave de cultura dixital, multialfabetización e equidade. Visitaron a nosa biblioteca, a do CEE Manuel López Navalón e a do CEIP Emilia Pardo Bazán co fin de coñecer de primeira man a experiencia do programa de bibliotecas escolares en Galicia.

Moitas grazas por escollernos e pola vosa visita!

Consulta aquí a nova na páxina da Consellería de Educación

23 FILÓSOFAS NO 2023

Neste pasado 8 de marzo presentamos o proxecto "23 filósofas no 2023", un traballo interdisciplinar coordinado pola biblioteca coa colaboración dos departamentos de filosofía, galego e debuxo, co que queremos recuperar e poñer en valor a importancia destas creadoras de pensamento que aínda non figuran nos libros de texto. Despois dun traballo de investigación por parte do alumnado de 1º de BAC, realizamos unha instalación na biblioteca con realidade aumentada que permitiu escoitar os pensamentos de cada unha destas filósofas e para quen non puido estar presente ou quere revisar desde a casa ou desde as aulas, creamos dous xogos: un kahoot e un quiz.  Como colofón tivemos a visita dunha filósofa: Carme Adán, responsable do proxecto Sophias do Consello da Cultura Galega.
Felicitar ao alumnado que realizou este proxecto de investigación e o mostrou, porque ademais o resto de alumnado e profesorado tamén puido aproveitar este traballo e achegarse a estas figuras.
Aquí tedes un video resumo deste proxecto:

8 DE MARZO, DÍA DA MULLER

VISITA DE LEDICIA COSTAS

UN MES DA CIENCIA EN GALEGO NA BIBLIOTECA CHEO DE ACTIVIDADES!

Aquí está o noso vídeo resumo deste mes tan cheo de actividades científicas en galego na biblioteca: actividades variadas que xuntaron moito público que experimentou, xogou, aprendeu, mostrou que se pode facer ciencia en galego e ademais é moi divertido! Parabéns ás e ós participantes e grazas ao profesorado implicado.

Aquí tedes o noso mes:

CONCURSO DE MICRORRELATOS DE SAMAÍN

Campionato de Cubo de Rubik do IES de Brión

header

Para rematar as clases, a biblioteca escolar en colaboración co Departamento de Normalización Lingüística do centro, organizan o 1º Campionato de Cubo de Rubik do IES de Brión, unha competición que anunciamos o pasado mes e que desexa converterse nunha ocasión única para que todas e todos as/os apaixoadas/os deste xogo poidan demostrar as súas habilidades resolvendo este mítico quebracabezas que seduce a persoas de todas as idades dende hai décadas.

As partidas van celebrarse no segundo recreo do venres 21 de xuño, no espazo recibidor do Instituto, un lugar onde esperamos acadar a túa atención e reunir o máximo público posible. Se desexas saber quen vai ser o/a xogador/ra máis rápido/da en solucionar o quebracabezas de cores, non faltes a esta cita.

imaxe_01 imaxe_02

GAÑADOR: Unai Peral Fernández

Exposición "As rapazas son de ciencias"

header

Para rematar o curso, a biblioteca escolar proponche unha nova mostra bibliográfica que descubrir. Unha escolma con materiais incorporados á biblioteca ao longo do curso adquiridos grazas aos fondos do Proxecto STEM.

Unha selección bibliográfica composta por monografías de materia e obras literarias coa ciencia e a tecnoloxía como temática principal e as mulleres coma protagonistas. Unha exposición que quere achegar á comunidade educativa o coñecemento da tecnoloxía, as ciencias naturais e sociais xunto co destacado labor de multitude de mulleres científicas que realizaron importantes achegas que facilitaron o avance da civilización.

imaxe 01 imaxe 02
imaxe 03 imaxe 04