2º Bacharelato

AVALIACION ORDINARIA 2º BAC CURSO 2023-24

PERÍODO DE AVALIACIÓN ORDINARIA:

SESIÓNS DE AVALIACIÓN: 15 de maio á tarde.
ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS AO ALUMNADO 16 de maio a partir das 09.00 horas na Secretaría do centro e publicación das cualificacións en AbalarMóbil .
REVISIÓN DE EXAMES 16 e 20  de maio antes das 14:00h
PREMATRICULA NA ABAU (*) 16 e 20  de maio antes das 14:00h
RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE BACHARELATO:
20 e 21 de maio antes das 14:00h
ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DOS DEPARTAMENTOS Á DIRECCIÓN 22 de maio antes das 11:00h 
ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DAS RECLAMACIÓNS AOS INTERESADOS/AS 22 de maio antes das 12:00h 
RECLAMACIÓNS NO CENTRO PARA ELEVAR A XEFATURA TERRITORIAL 23 e 24 de maio antes das 14:00h 
COMUNCACIÓN POR PARTE DO CENTRO A XEFATURA TERRITORIAL 24 de maio antes das 14:00h 
RESOLUCIÓN POR PARTE DE XEFATURA TERRITORIAL 27 de maio data límite
PROBAS ABAU 4, 5 e 6 de xuño

 (*) O alumnado que faga reclamacións as cualificacións de bacharelato e  dita reclamación se resolva favorablemente por parte do departamento didáctico correspondente sen necesidade de elevala a Xefatura Territorial, terán de prazo para facer a prematricula no centro ata o día 23 de Maio ás 12:00h.

PROCEDEMENTO E MODELOS DE FORMULARIOS PARA A RECLAMACIÓN DE CUALIFICACIÓNS                             ENLACE                                                                                    
FORMULARIO DE RECLAMACIÓNS                             ENLACE

AVALIACION EXTRAORDINARIA 2º BAC CURSO 2023-24

PERÍODO DE AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA:

DATAS DE PROBAS EXTRAORDINARIAS Aprox. 10, 11,12 de xuño (elaborarase horario a partir do 15 de maio despois da avaliación ordinaria)
SESIÓNS DE AVALIACIÓN: 13 de xuño á tarde.
ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS AO ALUMNADO 14 de xuño a partir das 10.00 horas na Secretaría do centro e publicación das cualificacións en Abalar  Móbil
REVISIÓN DE EXAMES 14 e 17  de xuño antes das 14:00h
PREMATRICULA NA ABAU (*) 13 e 17  de xuño antes das 14:00h
RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE BACHARELATO:
17 e 18 de xuño antes das 14:00h
ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DOS DEPARTAMENTOS Á DIRECCIÓN 19 de xuño antes das 11:00h 
ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DAS RECLAMACIÓNS AOS INTERESADOS/AS 19 de xuño antes das 12:00h 
RECLAMACIÓNS NO CENTRO PARA ELEVAR A XEFATURA TERRITORIAL 20 e 21 de xuño  antes das 14:00h 
COMUNICACIÓN POR PARTE DO CENTRO A XEFATURA TERRITORIAL 21 de xuño antes das 14:00h 
RESOLUCIÓN POR PARTE DE XEFATURA TERRITORIAL 24 de xuño data límite
PROBAS ABAU 2, 3 e 4 de xullo

 (*) O alumnado que faga reclamacións as cualificacións de bacharelato e dita reclamación se resolva favorablemente por parte do departamento didáctico correspondente sen necesidade de elevala a Xefatura Territorial, terán de prazo para facer a prematricula no centro ata o día 20 de Xuño ás 12:00h.

PROCEDEMENTO E MODELOS DE FORMULARIOS PARA A RECLAMACIÓN DE CUALIFICACIÓNS                             ENLACE                                                                                    
FORMULARIO DE RECLAMACIÓNS                             ENLACE

ABAU ORDINARIA 2024

O proceso de matrícula nas probas ABAU na convocatoria ordinaria de 2024 para o alumnado de 2º de BAC que supere o curso na avaliación ordinaria de 2º de BAC realizarase entre os días 16 ao 20 de maio. E do 13 ao 17 de xuño para a convocatoria extraordinaria.

Prazo especial de matricula na convocatoria ordinaria: poderá matricularse no prazo especial de matricula da convocatoria ordinaria (respectivamente extraordinaria) o alumnado que obteña resolución favorable da súa reclamación ás cualificacións do Bacharelato ante a Xefatura Territorial correspondente. Poderá matricularse a través da aplicación NERTA, das 9:00h ás 14:00h do día seguinte a comunicación da resolución.

PROCESO DE MATRICULACIÓN:

  • Día 16 de maio, xoves: na secretaria do centro recollida de impresos e documentación ou descarga.Cumprimentación de impresos  e abono taxas. 
  • Días 16 e 20 de maio, xoves e luns: entrega de documentación na administración:

    • Xustificación abono de taxas (se non se pagou telematicamente en NERTA) ou documentación que acredite a exención deste pagamento.
    • Fotocopia do DNI
    • Impreso oficial de matricula ABAU debidamente cumprimentado.
    • Resgardo acreditativo de ter efectuado o pago para a solicitude do Título de Bacharelato.
  • Día 21 de Maio: Publicación provisional do alumnado matriculado a través da aplicación informática Nerta. Comprobación de datos e reclamaciónde posibles erros na matricula no centro ata as 14:00h deste mesmo día.
  • Día 23 maio: publicación en NERTA do alumnado matriculado.
  • Días 4, 5 e 6 de xuño exames ABAU da convocatoria ordinaria.
  • Día 13 de xuño: Xeración e Publicación on-line das actas de cualificacións provisionais da proba de ABAU (a partir das 20:00 horas).
  • Día 14 de xuño: o alumnado recibirá por correo a súa Tarxeta de Cualificación Provisional da ABAU. Para recibir a Tarxeta é necesario ter rexistrado un correo electónico en NERTA.
  • Días 14-18 de xuño: Solicitudes de “Revisión” ás cualificacións da proba ABAU (ata as 14:00 horas). Tres días contados a partir da data de publicación das cualificacións.
  • Día 20 de xuño: Publicación on-line das cualificacións definitivas despois da resolución das solicitudes de revisión a partir das 20:00h . Contra a resolución adoptada pola CIUG, poderá interpoñerse recurso potestativo de reposición no prazo dun mes contado desde o día seguinte ao da publiciación ante a propia CIUG.
  • Día 21 de xuño: o alumnado recibirá por correo a súa Tarxeta de Cualificación Provisional da ABAU no caso  de que se solicitara a revisión de cualificacións.
  • Días 21 e 25 de xuño: solicitude para ver os exames con revisión ata as 14:00h
  • Día 27 de Xuño ás 10:00h:  data para ver os exames solicitados.

INSTRUCIÓNS E DATAS IMPORTANTES:

IMPRESOS: 

  1. Impreso para o pago das taxas ABAU se non se fai online.
  2. Instrucións para o pago de taxas ABAU
  3. Impreso de prematrícula na ABAU: solicitar en administración do centro ou descargar AQUÍ.
  4. Impreso para o pago do título de bacharelato: solicitar en administración co resto da documentación ou ben descargar modelo AQUI. Para descargar o modelo premer en "INICIAR TASA", premer no candado aberto e despois en "DESCARGAR MODELO".

NOTA: Toda esta documentación tamén podedes recollela en administración.

VIDEO:

ABAU CURSO 2022-23

O proceso de matrícula nas probas ABAU na convocatoria ordinaria de 2023 para o alumnado de 2º de BAC que supere o curso na avaliación ordinaria de 2º de BAC realizarase entre os días 16 ao 22 de maio.

  • Día 16 de maio, martes: na secretaria do centro recollida de impresos e documentación ou descarga, cumprimentación de impresos  e abono taxas.
  • Días 19 e 22 de maio, venres e luns: entrega de documentación na administración(abono de taxas, impresos de solicitud de título e prematrícula en ABAU, copias DNI, etc.). Comprobación de datos e recollida de impresos na Administración. Recollida da documentación a levar ás probas ABAU, comprobación da matrícula.
  • Día 23 martes: Reclamación nos centros de secundaria ás listaxes provisionais de matriculados/as nas ABAU (ata as 14:00 horas)
  • Días 6,7,8 de xuño 2023 exames ABAU da convocatoria ordinaria.
  • Día 15 de xuño: Xeración e Publicación on-line das actas de cualificacións provisionais da proba de ABAU (a partir das 20:00 horas).
  • Día 16 - 20 de xuño :Solicitudes de “Revisión” ás cualificacións da proba ABAU (ata as 14:00 horas).
  • Día 22 de xuño: Publicación on-line da resolución das solicitudes de “Revisión” (a partir das 20 horas).
  • Día 22 de xuño: Xeración en NERTA das tarxetas de cualificacións definitivas para o alumnado da proba de ABAU ordinaria con modificación de nota no proceso de “Revisión”.

INSTRUCIÓNS E DATAS IMPORTANTES:

IMPRESOS:  

  1. Impreso para o pago das tasas ABAU se non se fai online.
  2. Instrucións para o pago de tasas ABAU se se fai online.
  3. Impreso de prematrícula na ABAU: solicitar en administración do centro ou descargar AQUÍ.
  4. Impreso para o pago do título de bacharelato: solicitar en administración co resto da documentación ou ben descargar modelo AQUI. Para descargar o modelo premer en "INICIAR TASA", premer no candado aberto e despois en "DESCARGAR MODELO".

NOTA: Toda esta documentación tamén podedes recollela en administración.

ADXUNTOS:

  • VIDEO:

AVALIACIÓN ORDINARIA E EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO 2022-2023

PERÍODO DE AVALIACIÓN ORDINARIA:

  • SESIÓNS DE AVALIACIÓN: 15 de maio á tarde.
  • ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS AO ALUMNADO: o 15 de maio a partir das 20.00 horas na Secretaría do centro e publicación das cualificacións en AbalarMóbil asi como por correo electrónico.
  • REVISIÓN DE EXAMES: 16 de maio de 10.00h a 14.00h. Todo o profesorado que imparte clase en 2º de Bacharelato estará no centro para revisión de exames.
  • RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE BACHARELATO: 16 e 19 de mai ata as 14.00h.
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DOS DEPARTAMENTOS Á DIRECCIÓN: antes das 11.00 horas do 22 de maio.
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DAS RECLAMACIÓNS AOS INTERESADOS/AS: 22 de maio ás 12.00 horas.
  • PREMATRÍCULA NA PROBA ABAU: 18-22 de maio
  • EXAMES ABAU: 6, 7 E 8 DE XUÑO DE 2023

PERÍODO DE AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA:

  • HORARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS: 19, 20 e 21 xuño no SALÓN DE ACTOS

  • SESIÓNS DE AVALIACIÓN: 22/23 de xuño.
  • ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS AO ALUMNADO: 23 de xuño a partir das 12:00 horas na Secretaría do centro e publicación das cualificacións en AbalarMóbil asi como por correo electrónico. ATENCIÓN: POR CAUSAS SOBREVIDAS AS NOTAS ENTREGARANSE O 23 DE XUÑO ÁS 19:00 NA SECRETARÍA DO CENTRO E POR ABALARMÓBIL.
  • REVISIÓN DE EXAMES: 26 de xuño de 10.00h a 14.00h. Todo o profesorado que imparte clase en 2º de Bacharelato estará no centro para revisión de exames.
  • RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE BACHARELATO: 26 e 27 de xuño. ata as 12.00h.
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DOS DEPARTAMENTOS Á DIRECCIÓN: antes das 11.00 horas do 28 de xuño
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DAS RECLAMACIÓNS AOS INTERESADOS/AS: 28 de xuño ás 12.00 horas.
  • PREMATRÍCULA NA PROBA ABAU: 27 e 28 de xuño
  • EXAMES ABAU: 11, 12 e 13 de xullo de 2023

DESCARGA AQUÍ:

Horario por bloques de materias ABAU (a partir do 16 de maio)

Procedemento e modelos de formularios para a reclamación das cualificacións

Formularios reclamacións

CONVOCATORIA ORDINARIA ABAU 2022

O proceso de matrícula nas probas ABAU na convocatoria ordinaria de 2022 para o alumnado de 2º de BAC que supere o curso na avaliación ordinaria de 2º de BAC realizarase entre os días 19 ao 23 de maio.

  • Día 19 de maioxoves: na secretaria do centro recollida de impresos e documentación ou descarga, cumprimentación de impresos  e abono taxas.
  • Días 20 e 23 de maio, venres e luns: entrega de documentación na Secretaría. (abono de taxas, impresos de solicitud de título e prematrícula en ABAU, copias DNI, etc.). Comprobación de datos e recollida de impresos na Secretaría. Recollida da documentación a levar ás probas ABAU, comprobación da matrícula.
  • Día 23 luns: recollida da documentación a levar ás probas ABAU, comprobación da matrícula.
  • Días 7, 8, 9 de xuño 2022 exames ABAU da convocatoria ordinaria.

INSTRUCIÓNS E DATAS IMPORTANTES:

IMPRESOS: (descargar e cubrir os 3)

  1. Impreso para o pago das tasas ABAU se non se fai online.
  2. Impreso para o pago do título de bacharelato (descargar modelo) Para descargar o modelo premer en "INICIAR TASA", premer no candado aberto e despois en "DESCARGAR MODELO".
  3. Impreso de prematrícula na ABAU

ADXUNTOS:

  • VIDEO:


AVALIACIÓN ORDINARIA 2º BACHARELATO 2021-2022

  • SESIÓNS DE AVALIACIÓN: 18 de maio á tarde.
  • ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS AO ALUMNADO: a partir das 20.00 horas na Secretaría do centro e publicación das cualificacións en AbalarMóbil asi como por correo electrónico.
  • REVISIÓN DE EXAMES: 19 de maio de 2022 de 10.00h a 14.00h. Todo o profesorado que imparte clase en 2º de Bacharelato estará no centro para revisión de exames.
  • RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE BACHARELATO: 19 e 20 de maio de 2022 ata as 14.00h.
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DOS DEPARTAMENTOS Á DIRECCIÓN: antes das 12.00 horas do 23 de maio de 2022.
  • ENTREGA DAS RESOLUCIÓNS DAS RECLAMACIÓNS AOS INTERESADOS/AS: 23 de maio de 2022 ás 13.00 horas.
  • EXAMES ABAU: 7, 8 E 9 DE XUÑO DE 2022

DESCARGA AQUÍ:

Horario de materias ABAU a partir do 18 de maio

Procedemento e modelos de formularios para a reclamación das cualificacións

(modelos de formularios editables .odt)

RECLAMACIÓN ÁS CUALIFICACIÓNS DE 2º DE BACHARELATO E/OU ÁS CUALIFICACIÓNS DAS MATERIAS PENDENTES DE 1º BACHARELATO

Circular 2/2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, para o curso 2020-2021, as reclamacións ás cualificacións de 2º de bacharelato e/ou ás cualificacións das materias pendentes de 1º de bacharelato, presentaranse de acordo co seguinte procedemento e nas seguintes datas:

Día 19 de maio ás 8:30 horas

Entrega dos boletíns coas cualificacións finais de segundo de bacharelato por parte dos titores/as na aula de referencia do grupo.

As notas serán enviadas tamén por SIXA .

Días 19 e 20 de maio, en horario de 9:00 a 14:00 horas

Presentación de reclamacións Instancia dirixida á Dirección do centro.

Antes de presentar esta reclamación é conveniente que a/o alumna/o fale coa profesora ou profesor para recibir as oportunas explicacións sobre a nota.

Día 21 de maio de 11:30 a 14:00 horas

Resolución da reclamación presentada. O alumnado recollerá a resolución na secretaría do centro.

Días 24 e 25 de maio, en horario de 9:00 a 14:00 horas

De non estar de acordo coa resolución do departamento, o alumnado poderá solicitar que a dirección remita o expediente de reclamación á Xefatura Territorial, presentando unha nova instancia na oficina do centro.

As reclamacións basearanse nos criterios establecidos na circular 2/2021 (mencionada ao inicio deste oficio).

Os modelos para presentar as reclamacións atópanse na circular 2/2021 e tamén estarán na Administración do Centro.

As reclamacións serán formuladas polo alumnado no caso de ser maiores de idade e polas súas persoas proxenitoras ou persoas que ostenten a representación legal, no caso de ser menores de idade.

A Dirección

Distribuir contido