ABAU CURSO 2022-23

O proceso de matrícula nas probas ABAU na convocatoria ordinaria de 2023 para o alumnado de 2º de BAC que supere o curso na avaliación ordinaria de 2º de BAC realizarase entre os días 16 ao 22 de maio.

• Día 16 de maio, martes: na secretaria do centro recollida de impresos e documentación ou descarga, cumprimentación de impresos  e abono taxas.
  • Días 19 e 22 de maio, venres e luns: entrega de documentación na administración(abono de taxas, impresos de solicitud de título e prematrícula en ABAU, copias DNI, etc.). Comprobación de datos e recollida de impresos na Administración. Recollida da documentación a levar ás probas ABAU, comprobación da matrícula.
  • Día 23 martes: Reclamación nos centros de secundaria ás listaxes provisionais de matriculados/as nas ABAU (ata as 14:00 horas)
  • Días 6,7,8 de xuño 2023 exames ABAU da convocatoria ordinaria.
  • Día 15 de xuño: Xeración e Publicación on-line das actas de cualificacións provisionais da proba de ABAU (a partir das 20:00 horas).
  • Día 16 - 20 de xuño :Solicitudes de “Revisión” ás cualificacións da proba ABAU (ata as 14:00 horas).
  • Día 22 de xuño: Publicación on-line da resolución das solicitudes de “Revisión” (a partir das 20 horas).
  • Día 22 de xuño: Xeración en NERTA das tarxetas de cualificacións definitivas para o alumnado da proba de ABAU ordinaria con modificación de nota no proceso de “Revisión”.

INSTRUCIÓNS E DATAS IMPORTANTES:

IMPRESOS:

1. Impreso para o pago das tasas ABAU se non se fai online.
  2. Instrucións para o pago de tasas ABAU se se fai online.
  3. Impreso de prematrícula na ABAU: solicitar en administración do centro ou descargar AQUÍ.
  4. Impreso para o pago do título de bacharelato: solicitar en administración co resto da documentación ou ben descargar modelo AQUI. Para descargar o modelo premer en "INICIAR TASA", premer no candado aberto e despois en "DESCARGAR MODELO".

NOTA: Toda esta documentación tamén podedes recollela en administración.

ADXUNTOS:

• VIDEO: