Escola de Cruceiro

DO BERCE Á LÚA

MARTIÑO, LUCAS, ANDER, MARTINA, CANDELA, LUCÍA, MARTÍN, MANUEL E THIAGO
RECITAN  "CROCODILO" E  "CINCO" , DE ANTONIO RUBIO E ÓSCAR VILLÁN.

Editorial: Kalandraka (Colección Do Berce á Lúa )

Música: Aida Saco

Proxecto: "Fíos de palabras. Contos impresos e de tradición oral"

O GALO PINTO

ADEMAIS DO CONTO, VELAÍ VOS VAI UN
BURRO,

BRINCADEIRA DO ENTROIDO TRADICIONAL GALEGO

Martiño, Lucas, Ander, Martina, Candela, Lucía, Martín, Manuel, Thiago e Sol contan
O galo Pinto (A Nosa Terra. Contos populares) con deseños de Pepe Carreiro.

Proxecto "Fíos de palabras"

UN GLOBO VERMELLO

VERSIÓN  REALIZADA POR JOEL, XANDRE, ANTÓN, HELENA, HUGO,  MARIO, EIRA, MATEO, AMATH E ELISA.

UN GLOBO VERMELLO. IELA MARI. EDITORIAL KALANDRAKA.

Proxecto: "Fíos de palabras. Contos impresos e de tradición oral"

DINOSAURIO BELISARIO

BELISARIO ERA UN FEROZ DINOSAURIO,  VERDE, BRANDO, GORDO, ENORME,
E VESTÍA UN UNIFORME GRIS-MARRÓN DE MILITAR QUE USABA PARA MANDAR.
BELISARIO ERA O TERROR EN TODO O MUNDO AO REDOR 
Dinosaurio Belisario. Pepe Cáccamo e Carles Arbat. Editorial Kalandraka.

"El libro oído, visto, tocado, olido, el desciframiento emocional-oral-sensorial,
el libro-lectura compartida con otro, ayudará al niño en su contacto posterior con la letra impresa, motivando una lectura gozosa"
Ana Pelegrín (La aventura de oír)

Proxecto: "Fíos de palabras. Contos impresos e de tradición oral"

CONTOS DE NUNCA ACABAR

 O conto do gaiteiro
que ía polo monte,
  queres que cho conte?

 Este é un gato
coas orellas de trapo 
e a barriga do revés.
Cóntocho outra ves?

     Queres que che conte      
  o conto da boa pipa?

   Este é o conto de nunca acabar,  
   queres que cho volva contar?

Proxecto: "Fíos de palabras. Contos impresos e de tradición oral"

DÍA DA INFANCIA

Crianzas dos Campamentos de refuxuiad@s saharahuís en Auserd (Tindouf, Alxeria)
e crianzas da Escola Rosalía de Castro
separadas pola distancia xeográfica e polas desiguais condicións de vida pero
unidas polo desexo e a reivindicación do recoñecemento efectivo dos
Dereitos das Crianzas
independientemente da raza, cor, sexo, relixión, orixe nacional, étnica ou social
ou calquera outra condición das nenas e nenos ou das súas familias .

25-N: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

 

TÓDOLOS DÍAS DO ANO TEMOS O DEBER DE COMBATER CALQUERA TIPO DE VIOLENCIA, PERO CADA 25 DE NOVEMBRO SENTIMOS A OBRIGA DE BERRAR, CON MAIOR INTENSIDADE SE É POSIBLE, CONTRA A VIOLENCIA EXERCIDA CARA AS MULLERES.

ESTE TIPO DE VIOLENCIA EXPRESA RELACIÓNS DE DESIGUALDADE ENTRE HOMES E MULLERES ATENTANDO, POLO TANTO, CONTRA OS DEREITOS HUMANOS.

 

 

 NA ESCOLA DE CRUCEIRO CONMEMORAMOS ESTA DATA CUNHA INSTALACIÓN DE ARTE COMUNITARIA ELABORADA COA PARTICIPACIÓN DA COMUNIDADE EDUCATIVA.

TECEMOS UNHA GRAN ARAÑEIRA NO PATIO E DELA PENDURAMOS O NOSO NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO A TRAVÉS DAS PEGADAS DAS NOSAS MANS.

 

ADEMAIS ESTA INSTALACIÓN TAMÉN PROVOCA DIVERTIDOS MOMENTOS DE XOGO... EN PAZ E CALMA.

A GALIÑA CACORROCHIÑA

"La literatura oral es una forma básica, un modo literario esencial en la vida del niño pequeño, porque la palabra está impregnada de afectividad. El cuento, el romance, la lírica, construyen el mundo auditivo-literario del niño, le incorporan vivencialmente a una cultura que le pertenece, le hacen partícipe de una creación colectiva, le otorgan signos de identidad"
Ana Pelegrín ( La aventura de oír)

Proxecto: "Fíos de palabras. Contos impresos e de tradición oral"

VOCES BAIXAS

https://picasion.com/

SEMPRE SOUBEMOS DO AGRADABLE QUE É FALAR BAIXIÑO. AS PALABRAS SAEN DOCES DA NOSA BOCA E DOCES CHEGAN TAMÉN AOS NOSOS OUVIDOS.
AGORA SABEMOS TAMÉN DO SAUDABLE QUE PODE CHEGAR A SER:
XUNTO COA VOZ, DA BOCA SAEN AEROSOIS, UNHAS PEQUERRECHAS PINGAS QUE QUEDAN A FLOTAR NO AIRE UNHA CHEA DE TEMPO. ATRAPADAS NESAS PINGUIÑAS, PODEN SAÍR TAMÉN VIRUS QUE TEÑAMOS DENTRO DO NOSO CORPO E ALGUÉN PODE ENFERMAR AO RESPIRALOS.
SE FALAMOS BAIXIÑO SAEN POUCOS AEROSOIS, PERO SE BERRAMOS SAEN UNHA CHEA.
AH, QUE BOAS SON AS VOCES BAIXAS !
SUAVES, LENES, DOCES... E SAUDABEIS.

Distribuir contido