2013-2014

Recursos Primaria

Selección de recursos web para o alumnado elaborada polo profesorado de Primaria do CRA de Rianxo.

SEMANA DA PRENSA

Do 7 ao 11 de marzo desenvolvese a 28º edición da Semana da Prensa na Escola, unha celebración recollida no calendario escolar dende o ano 1989

DESPEDIDA DO CURSO

E PARA CELEBRAR O FIN DO CURSO FIXÉMONOS ACOMPAÑAR UNHA VEZ MÁIS DAS NOSAS FAMILIAS, PARA ASEGURARNOS DE COMPARTIR CON ELAS O PASADO, O PRESENTE E O FURURO...

(grazas a todas as familias, que soubéchedes aportarnos tanto, tanto!)

HELENA E JOSE

A HELENA E A JOSE COÑECÍMOLOS EN GUÁ!! PERO XA TIÑAMOS ESCOITADO FALAR MOITAS VECES DELES.
AGORA TIVEMOS O PRACER DE ESCOITAR AS SÚAS CANCIÓNS NA NOSA ESCOLA

GRAZAS JOSE! GRAZAS HELENA!!

AVES

PARA QUE PUIDERAMOS ESTUDAR MELLOR ÁS AVES, UNHA PARELLA DE POMBAS QUIXO AXUDAR ÁS FAMILIAS E  AMOSOUNOS COMO CONSTRUÍR UN NIÑO NO NOSO CASTIÑEIRO

MAMÍFEROS

OS MAMÍFEROS SON UN GRUPO DE ANIMAIS QUE TEÑEN PELO, RESPIRAN POR PULMÓNS O OSÍXENO DO AIRE E, DE PEQUECHOS, MAMAN... VAIA, COMA NÓS!!

Gratuidade libros de texto - Recollida de Vales

Os vales  correspondentes ao programa de gratuidade de libros de texto, pódense recoller na sede do C.R.A., en Atalaia - Asados, os días 21, 22, 23 e 24 de xullo entre as 10:30 e as 13:30

En Rianxo a 18 de xullo de 2014

Tfno: 981-863305

C.R.A. DE RIANXO ATALAIA - ASADOS

LIBROS DE TEXTO 2014/15

*CONSULTA O LISTADO ESPECÍFICO NA TÚA ESCOLA!!!

Bye-Bye Spring! Hello Summer!

On June 20st Spring finished to welcome Summer and, most important, holidays. You'll have a lot of time to play, go to the beach or the swimming pool, travel, read some books, stay with family and friends... but in case you get bored or you don't know what to do, you can always come here and play some Englisgames. Click on the picture to start:

BOOKS FOR NEXT YEAR 2014/15

Cheeky Monkey 1. Ed. Macmillan           Tiger Tales 1. Ed. Macmillan

(5º e 6º de Infantil)                        (1º e 2º de Primaria)