ESTUDANTES DE ZOOLOXÍA

Unha boa biblioteca a disposición dos estudantes sempre facilita o traballo.

Por eso, na escola do Cruceiro, nestes días nos que estamos a estudar os animais, procuramos que a nosa biblioteca nos proporcione os libros adecuados para complementar o noso traballo:

o que aprendemos observando, analizando e escoitando, comprobámolo e ampliámolo despois nalgún dos nosos libros.

Mirade, como exemplo, o que fixemos coa egagrópila que trouxo Lía da casa da madriña:

escoitamos o que Lía nos contou, abrimos a egagrópila e clasificamos o seu contido e consultamos a información que viña nos libros.

Que non sabedes o que é unha egagrópila ?

Pois, observade as fotos e lede a información...

( " Las lechuzas tragan enteras pequeñas aves y otros animales, vomitando después el pelo, plumas y huesos en una especie de pelotita llamada egagrópila" La senda de la naturaleza. Pájaros. SM Ediciones.)

Iván, Lía, Eva, Joel, Alex, Tania, Laura, Yaiza, Desi, Irene e Sol.