URXENTE-ULTIMA HORA-TRANSPORTE

Comunicamos aos usuarios excepcionais de transporte escolar (por ser de fora da zona ou non corresponderlle este centro), que a Consellería acaba de comunicar que de momento non vai facer falta a tarxeta para viaxar. As empresas xa contarán coa listaxe na que estarán todos incluídos.

Sentimos as molestias que provocan estes cambios de última hora pero as decisións son da Consellería de Mobilidade, que neste caso intenta dar solución a un problema xerado pola emisión de tantas tarxetas e a dificultade do control do número exacto alumnado usuario

SECUNDARIA - INICIO DE CURSO

Todo o alumnado de Secundaria (4ºESO/3ºESO/2ºESO/1ºESO) inicia o curso 2021-2022 este MÉRCORES DÍA 15 ás 9:00 horas.

Funcionará o transporte no seu horario habitual.

MENÚS COMEDOR ESCOLAR

CURSO 2021-2022
SETEMBRO_2021 FEBREIRO
      OUTUBRO               MARZO
NOVEMBRO ABRIL
DECEMBRO MAIO
XANEIRO XUÑO

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19. CURSO 2021-2022. NORMAS BÁSICAS

Publicamos os documentos xerais do "Plan de Adaptación á situación COVID-19 do CPI de Vedra para o curso 2021-2022", así como os enlaces a un resumo dos aspectos básicos organizados nos seguintes epígrafes:

- ENLACE PÁXINA WEB COAS NORMAS BÁSICAS

- DOCUMENTO COMPLETO:"Plan de adaptación á situación COVID-19"

- PLAN DE CONTINXENCIA: Horarios de docencia  virtual  no confinamento.

Outros anexos:

- Planos aulas

- Plano circulación xeral

Declaración responsable familias

Enquisa de AUTOAVALIACIÓN

IMPORTANTE: INICIO DE CURSO EN PRIMARIA E INFANTIL

INICIO DE CURSO

INFANTIL E PRIMARIA: Xoves, 9 de setembro

No primeiro día de curso o alumnado accederá escalonadamente, (segundo os horarios que figuran abaixo) para favorecer o cumprimento da normativa do protocolo COVID-19. As nais e pais que traian aos nenos/as deixaranos na entrada sen entrar ao recinto, onde estará esperando o profesorado para facerse cargo deles.

XOVES, 9 DE SETEMBRO

• 09:00 h. - 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria
  • 09:30 h. - 1º e 2º de Primaria
  • 10:30 h. - 5 e 6º de Infantil. (4 e 5 anos)
  • 4º de Infantil (3 anos) nos horarios indicados no seu plan de adaptación, entregados pola titora.

NOTA: O transporte funcionará cos horarios habituais para a primeira hora.

AVISO MOI IMPORTANTE PARA USUARIOS EXCEPCIONAIS DE TRANSPORTE ESCOLAR

AVISO MOI IMPORTANTE PARA USUARIOS EXCEPCIONAIS DE TRANSPORTE ESCOLAR DAS RUTAS INTEGRADAS nº 1 (Ponte Ulla-Sobredo), 3 (Ponte-Bolteiro), 4 (Ximonde- Marzán), 5 (Recarei 2-San Pedro), 6 (Paradela-Vilapedre), 7 (Gándara-O Terrón), e 8 (Trasariz-Xian de Trobe)

Segundo consta na Instrucción 1/2021 sobre xestión do servizo de Transporte Escolar, os USUARIOS EXCEPCIONAIS (que xa teñen solicitada esta condición), tendo en conta que se prevé que haxa prazas dispoñibles na ruta, para ter acceso ao servizo de transporte integrado, sen que teña custo económico, deberán facer uso da tarxeta de transporte XENTE NOVA. E logo presentala no momento de subir ao autobús na parada habitual.

Esta tarxeta debe solicitarse canto antes, mediante cita previa na entidade bancaria establecida, e así poder empezar a usar o transporte.

INSTRUCCIÓNS

ENLACE A PÁXINA DE CITA PREVIA

Notas:

• As rutas 2 (Vilar-Milleirós) e a 9 (Picota-Pazos-Pousada) non son integradas polo que non terán que presentar a tarxeta.
  • Non foi aceptada de momento a proposta feita desde o centro de continuar co mesmo sistema do curso pasado.

Publicación de notas de setembro - Educación Secundaria

Desde hoxe venres ás 16 horas pódense consultar as notas da Avaliación Extraordinaria de Setembro de Educación Secundaria EN ABALAR MÓBIL. Se tiveran algún problema para a visualización das mesmas, poden poñerse en contacto co centro o luns día 6.

O período de reclamacións ás mesmas será de dous días lectivos, ata o martes día 7, ás 15 horas.

Lembramos que o alumnado de 4º de ESO proposto para título deberá pasar a recoller as certificación académicas o luns día 6, para a matrícula en Bacharelato ou FP.

Horario dos exames de setembro - ESO

LISTAXES USUARIOS COMEDOR ESCOLAR 2021-22

Comunicamos que están publicadas nos taboleiros do centro as LISTAXES PROVISIONAIS DE USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR, ADMITIDOS E EN LISTAXE DE ESPERA, para o curso 2021-2022.

Está solicitada a ampliación das prazas necesarias para dar servizo tamén a todos os da listaxe de espera. Esta ampliación non se resolverá ata setembro.

Para favorecer a consulta das listaxes, lembramos que todos aqueles que foron usuarios no curso 2020-21, están admitidos.

Ábrese un prazo desde hoxe ata venres día 30 de xullo para posibles reclamacións.

Para calquera dúbida poden consultar coa Dirección e Secrataría do centro nos teléfonos habituais.

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO.

Comunicamos que están publicadas nos taboleiros do centro as listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto para os cursos de 3º/4º de Primaria, co número de libros que se asignarán.

Así mesmo tamén poderán consultar en secretaría se teñen dereito a vale de libros de texto (1º/2º Primaria) ou vale de material (todos os niveis de Primaria e ESO)

Lembramos que hai dous días para presentar reclamacións a estas listaxes (ata o xoves  día 15 de xullo).