BECAS E AXUDAS PARA ESTUDOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS Páxina pipaca 19/03/2024 - 18:55
8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER Historias pipaca 09/03/2024 - 20:14

Educación Secundaria

VISITA Á EXPOSICIÓN DE LEONARDO DA VINCI E PÓRTICO DA GLORIA

O alumnado de 1º e 2º de ESO asistiu á saída didáctica organizada polos departamentos de Ed. Plástica e de Relixión: visita á EXPOSICIÓN DE LEONARDO DA VINCI E PÓRTICO DA GLORIA en Santiago de Compostela.

Presenza do CPI Cernadas de Castro na XII Olimpiada Matemática Galega

O pasado venres 16 de abril de 2010 os alumnos  de 2ºESO Nuria Miguéns Romero , Steven Castro Nieto e Daniel Paradela  Dosil acudiron á fase de zona da Olimpiada Matemática Galega.

A RUTA ROSALIANA

Como vén sendo habitual nestes últimos anos, os alumnos de 3º ESO realizamos, neste mes de maio, a ruta rosaliana. Comezamos no punto 3 da dita ruta e rematamos no 1, é dicir onde naceu. En cada lugar que visitamos lemos un poema relacionado con aspectos da súa vida. Desta vez non puidemos visitar os restos da nosa ilustre escritora, o Panteón de Galegos Ilustres; cuestións burocráticas alleas a nós impedíronnolo. Esperamos que para o ano poidamos rematar aí a ruta.

Correlingua

Nós tamén fomos a Compostela e participamos no Correlingua, de feito gañamos algo; queredes saber o que? Pois non tedes máis que vivistar o Blog da Silva e aí atoparedes toda a información.

Transgresións literarias

Despois de ler un relato pertencente á obra Contos infantís politicamente correctos de James Finn Garner, os rapaces de 4º ESO animáronse a facer transgresións literarias. Sabedes o que son? Son relatos nos que se emprega deliberadamente unha obra coñecida co propósito de provocar algunha resposta no lector. Aquí tedes algúns (no ficheiro adxunto); se queredes ver os que fixeron os rapaces do curso pasado non tedes máis que visitar o histórico de actividades, animádevos!!

Transgresións literarias

Despois de ler un relato pertencente á obra Contos infantís politicamente correctos de James Finn Garner, os rapaces de 4º ESO animáronse a facer transgresións literarias. Sabedes o que son? Son relatos nos que se emprega deliberadamente unha obra coñecida co propósito de provocar algunha resposta no lector. Aquí tedes algúns (no ficheiro adxunto); se queredes ver os que fixeron os rapaces do curso pasado non tedes máis que visitar o histórico de actividades, animádevos!!

INTERESANTES ENLACES A YOUTUBE

Video musical hecho por alumnos - I gotta feeling

Versión 2

LA MÚSICA EN IMÁGENES: UN RECORRIDO POR LOS GÉNEROS MUSICALES AUDIOVISUALES

Desde la aparición de la ópera en el año 1607, la música ha estado asociada a las artes visuales de manera inseparable. Estos géneros que combinaban elementos visuales y coreográficos con la música, sumado a la evolución de la tecnología, nos han llevado hasta la creación de géneros tan difundidos y apreciados como son los musicales, el cine o el videoclip.