aprendizaxeporservizo

Éxito do mercado solidario!

A pesar das inclemencias meteorolóxicas do día de hoxe e a celebrarse no día despois da Festa do pan, quedamos moi contentos do resultado deste primeiro mercado solidario. A práctica totalidade das plantas atopou acomodo en diferentes fogares e as nenas e nenos do colexio fixeron un traballo espectacular atendendo a toda a veciñanza que se achegou a colaborar nesta fermosa iniciativa.

O día xa comezou coa ledicia de ler a nova na que o xornal La Voz de Galicia se facía eco do noso traballo:

En total recadáronse arredor duns 25 quilos de alimentos e un total de 123,47 €. Os alimentos quedaron xa nas dependencias do concello e a recadación irá a “Proyecto caballo”, por iniciativa do alumnado, a quen lle encantou este proxecto que promove o coidado de cabalos e a súa inserción no medio natural, mellorando a biodiversidade do planeta.

Dende o centro queremos expresar a nosa gratitude a tódalas familias e veciñanza por participar e apoiar a iniciativa, e por suposto ao Concello de Carral, que tanto e tan ben nos coidou e alentou.

Tal e como moitas persoas pediron ao longo da mañá, agardamos poder repetir!

Mercado solidario - 13 de maio

Boa tarde!

Estamos moi ledos de anunciar que o vindeiro luns estaremos no campo da feira de Carral. Aproveita que chega o bo tempo e faite con tomates, allos porros, pementos, apios, acelgas, algunha cabaza, cabaciños e algunha que outra sorpresa!

A maioría das nosas sementes son de colleita propia ou ecolóxicas, e foron cultivadas con gran coidado por nós. E sabedes o mellor? Que as intercambiamos por alimentos que quedarán no Concello de Carral, ou se o preferides facer por diñeiro colaboraredes cunha causa solidaria que anunciaremos nuns días.

Agardámosvos!