Elecións ó Consello Escolar

Eleccións ao Consello Escolar 2022

Na reunión da Xunta Electoral proclamáronse as candidaturas para representar ás familias no Consello Escolar do centro.

As relacións de nomes dos/das candidatos/as que se presentan á referida elección, segundo se indica de seguido por orde alfabético de apelidos, son as seguintes:

SECTOR FAMILIAS:

1. Allegue Ferrón, Pedro Luis

2. Ruibal García, Lucía

Lembrámoslles que o próximo luns 28 de novembro, celébrase no vestíbulo do centro a votación para a elección dos representantes dos pais, nais ou titores legais do alumnado no Consello Escolar, en horario de 13.00h a 17.00h no vestíbulo do centro.

Agradecémoslle a súa asistencia.

Eleccións ao Consello Escolar 2022. Candidaturas

Na reunión da Xunta Electoral celebrada o día 14 de novembro ás 12:30 horas proclamáronse as candidaturas para representar ao profesorado e ás familias no Consello Escolar do centro.

SECTOR PROFESORADO:

1. Meneses García, María Pilar

2. Moscoso López, María Beatriz

SECTOR FAMILIAS:

1. Allegue Ferrón, Pedro Luis

2. Ruibal García, Lucía

Recordámoslles que as votacións das familias serán o luns 28 de novembro de 13.00h a 17.00h no vestíbulo do centro.

Circular Informativa sobre as eleccións ao Consello Escolar

Nos arquivos adxuntos teñen a convocatoria na que se explica o desenvolvemento para a elección dos representantes de nais, pais e titores legais ao Consello Escolar, así como o formulario de presentación de candidaturas.

O censo electoral está publicado no taboleiro de anuncios do vestíbulo do centro para a súa consulta.

Eleccións Consello Escolar

Adxúntase a circular coa información para a constitución da Xunta Electoral.