Reserva de praza

Hoxe comeza o prazo de reserva de praza, polo que deixamos aquí a información.

Quen ten que facer a reserva de praza?

As familias de alumnado de 6º de Primaria que queiran que o seu fillo/a acuda ao IES de Carral, o noso centro de adscripción.

Cal é o prazo de reserva de praza?

O prazo para dita solicitude abrangue do 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro.

Cómo se realiza a reserva de praza?

• De xeito manual empregando o formulario en papel. O formulario está dispoñible nos seguintes enlaces: castellano, galego.
  • De xeito telemático, a través da aplicación de admisionalumnado no menú Solicitudes > Reserva > Crear. O procedemento depende de se a solicitude se cobre estando identificado ou non xa que no caso de estar identificado aparecerá a opción de presentar e asinar a solicitude por Sede Electrónica.

Cómo e onde se presentan as solicitudes?

Preferentemente pola Sede Electrónica (con chave365 ou certificado dixital) pero tamén é posible facelo presencialmente no noso CEIP (na Administración) ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común.

Solicitud reserva plaza - castellano.pdf144.69 KB
Solicitude reserva praza - galego.pdf1.23 MB