Blogues

PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Todo o alumnado solicitante de admisión obtivo praza neste centro para o curso 2021/2022.

Poden consultar as listaxes definitivas:

• Presencialmente. Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.

• Telemáticamente. Única e exclusivamente a través da aplicación  admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

CONCURSO ECOVOZ DE RADIO VOZ

Dende o CEIP Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo queremos felicitar aos nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria pola súa gran participación no concurso de Radio Voz, EcoVoz, no que o obxetivo principal é formar aos alumnos/as para defender e coñecer a natureza.

Despois de pasar a primeira fase, nesta ocasión competían polo paso a semifinais con alumnado do CEIP Luis Seoane, de Mera - Oleiros. A participación foi moi reñida, quedando ás portas unicamente por un punto.

Noraboa a Leila Andrade, Brais Lema, Zoe Pérez, Iker Rodríguez, María Oreiro e Daniel Cambeiro e á súa titora Loly Lema, quen se encargou de coordinar e preparar ao equipo.

Para poder acceder ao programa preme no seguinte enlace: selecciona 30 de abril (a partir do minuto 28 ).

SEMANA DO LIBRO:CONTOS PARA OS MÁIS PEQUENO e LIBRO VIAXEIRO

Na Semana do Libro, o alumnado de primaria preparou contiños e representacións para contar aos máis pequenos na hora de ler.

Fixérono xenial e gustounos moito a todos!! Ademais entre todo o centro fixemos o noso LIBRO VIAXEIRO con lendas, refrán,contos, poemas e coplas típicas de Galicia.

Aquí unha pequna mostra en imaxes

LIBRO VIAXEIRO

TEATRO NA SEMANA DO LIBRO: O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

Soraya Lema, antiga alumna do centro,  e Adela Dios presentaronos a obra O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS, fábula inspirada no relato "A Fraga das Paxariñas" de Xela Arias, autora homenaxeada este ano no Día das Letras Galegas.

O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

"Dúas Rapazas aventureiras atópanse co exército das paxariñas: a paxariña traductora, a poeta, a música e a reivindicativa. Todas elas forman a alma de Xela. Falan moitas lingüas, máis unha úneas a todas: a lingua galega. A través de fábulas e contos con acompañamento musical descubrimos a vida e obra da escritora."

Prema para vídeo

Moitas grazas por vir!! Encantounos!!

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Poden consultar as listaxes provisionais:

SEMANA DA PRENSA: 8 - 12 de marzo do 2021

Na Semana da Prensa traballamos cos xornais nas diferentes aulas do cole. Aquí tedes unha pequena mostra en imaxes do resultado final en cada curso: