30 de Xaneiro Día Internacional da NON violencia e da Paz

Para conmemorar o Día Internacional da Non Violencia e da Paz (30 xaneiro) todo o alumnado do Centro ,infantil e primaria, participou en varias actividades. Entre todos elaboramos unha árbore con ramaxe de CORAZÓNS,  neles cada alumno/a expresou os seus desexos ou lemas en relación co coidado do medio ambiente e así o noso aporte de paz co entorno que nos rodea, en relación co proxecto anual de centro “Fortes coma as árbores”.

Tamén confeccionamos unhas pombas de papiroflexia que penduramos de ramas colgadas do teito da entrada do centro.

Outra das actividades na que se implicou todo o centro foi a decoración, o longo de toda a semana, de mandalas de flores para compoñer o símbolo da Paz en grande.

Ao longo da vindeira semana continuaremos a celebrar o Día da Paz con Lecturas pola Paz e tamén traballando coa canción” ECOLOXISTAS” de Mamá Cabra.