Tarefas Música do 18 ao 22 de Maio

Boas! Este mes solía ser o mes do festival musical de Eurovisión. Pero por mor do COVID-19 non se puido celebrar.

Por eso, nesta ocasión, imos crear o noso festival particular de BandeiraVisión. Aqueles/as que queirades, enviarme unha foto caracterizadxs dunha/dun cantante bandeirensivo. E na vindeira semana, faremos unha montaxe audiovisual divertida coas vosas aportacións.

Email: blancarepresas@edu.xunta.es

A segunda tarefa desta semana é cubrir un formulario (que teredes o enlace a continuación) para votar a mellor canción do confinamento bandeirense.

Para elo, ides votar en 2 categorías (1 voto para a vosa canción en castelán preferida e outro voto para a vosa canción galega preferida). A máis votada de cada categoría, servirá para facer unha vídeomontaxe (pero as regras da mesma direivolas na semana a seguir). Non vos inquietedes...que serán moi sinxeliñas.

https://forms.gle/FEBLCnrPJzGmpzgn7  (formulario do BandeiraVisión)

Temas en castelán:

Temas en galego:

Finalmente, para o alumnado que se atopa de 2º a 6º de primaria, deixovos unha serie de pezas que poderedes tocar coa vosa frauta doce para ir recordando as posicións dos dedos segundo as diferentes notas do pentagrama. Escollede unha peza que se adapte ao voso nivel.

DIFICULTADE ALTA

DIFICULTADE MEDIA

DIFICULTADE MEDIA-BAIXA

DIFICULTADE BAIXA

Ah! E recordo que deixarei unha semana máis para aquelas familias que queiran mandar algún reto dos tres sobre as Letras Galegas

Boa semana e disfrutade da MÚSICA!