CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

O curso pasado convocamos dende a biblioteca un concurso de Postais de Nadal, foi unha actividade gratificante, na que as familias tamén participaron.

Debido á boa acollida e a implicación de familias e alumnado, este curso voltamos convocar o concurso.

Enviamos ás familias tanto a cartolina onde facer a postal (con técnica libre) e as bases do concurso.

O curso pasado entregamos diplomas e un pequeno agasallo ós gañadores/as de cada categoría.

(Ó xurado, composto polo equipo de Biblioteca do centro, custoulle moito tomar a decisión final, debido á gran calidade das propostas)

Pero todas as postais cumpriron unha función xa que o resto das postais (cunha calidade impresionante) enviámolas ós centros educativos cos que temos relación, a entidades do noso concello, a institutos próximos, a centros de maiores etc etc etc...

O alumnado de 5º e 6º foi o encargado de buscar os enderezos, escribilos e enviar as cartas.

A pretensión este curso é a mesma: compartir coa nosa contorna.

Damos ás grazas por anticipado ás familias e ó alumnado pola súa participación!!!!!