Proxectos STEAM

OBRADOIROS STEAM

Os días 18 e 19 de maio achegouse ao centro a Aula STEAM itinerante "Afundación escolares" para facer varios obradoiros co alumnado do centro.

O primeiro obradoiro de robótica básica: ¨De cando o pincel e o lapis se enfurruñaron e non quixeron compartir cadro¨ o 18 de Maio, para o alumnado de 4º, 5º e 6º de E.I. e 1º, 2º e 3º de E.P.

O segundo obradoiro de electrónica básica, scratch e programación con microbit:¨A arte das emocións¨ o 19 de maio, para 4º, 5º e 6º de E.P.

Foi unha experiencia moi bonita e o alumnado desfrutou moitísimo. Nos seguintes vídeos podedes ver o ben que o pasaron.

DÍA DO LIBRO: CAMPAÑA PUBLICITARIA "FOMENTO DA LECTURA"

Este curso para celebrar o día do libro , dende o equipo de biblioteca decidimos lanzar unha proposta de concurso para o fomento da lectura.

Podedes ver a convocatoria premendo AQUÍ.

Desta volta a actividade desenvolveuse nas aulas, coa axuda dos titores e titoras, establecimos varias  categorías e formas de presentación (máis liberdade para os cursos máis altos).

O certo é que quedamos gratamente sorprendidas co nivel das achegas e coa creatividade demostrada en certos cursos.

Aquí vos deixamos as recopilacións dos mesmos:

En primeiro lugar as vídeo-creacións do alumnado de 5º e parte de 6º :

Queremos parabenizar ao alumnado de 5º de primaria pola calidade das súas presentacións/vídeos/animacións e a súa titora Asunción que os e as asesorou no seu traballo. Son fantásticas:

En segundo lugar, achegámosvos os 3 gañadores e gañadoras de 5º e 6º de primaria, que tamén presentaron as súas creacións en lingua Inglesa ( que elaboraron coa colaboración do profe Javi)

En terceiro lugar presentámosvos as creacións do alumnado de 4º de primaria e parte do de 6º ( en formato dixital, tamén moi orixinais ) a través dun ISSUU

Se queredes desfrutalo premede AQUÍ

E por último , todas as creacións ( en formato folio) do alumnado de ED. iNFANTIL, 1º, 2º e 3º quedaron expostas na entrada da nosa Biblioteca escolar para que toda a Comunidade Educativa poida velas e desfrutalas tanta coma nós.

Para o xurado (formado polas integrantes do equipo de biblioteca) foi moi moi difícil decidir quen ía ser o gañador ou gañadora, porque a calidade das aportacións foi boísima.

MOITÍSIMAS GRAZAS A TODOS E TODAS POR PARTICIPAR, POR IMPLICARSE , POR COMPARTIR E CREAR E SOBRE TODO

POR APOSTAR POLA LECTURA!!!!.

MONTAXE DOS ESCORNABOTS

Todo o alumnado de sexto de primaria participou na montaxe dos escornabots que nos deron tras participar na xornada de formación das Bibliotecas creativas, nas que entramos neste curso. Foi unha experiencia moi  positiva para todos eles. Agora toca elaborar plantillas para poder utilizalos.

No seguinte video podedes ver todo o proceso. Esperamos que vos guste.

DÍA DA PAZ 2021

Neste curso 2020-2021 para conmemorar o Día da Paz elaboramos uns colgantes e uns chaveiros aproveitando as ramas que cortaron as árbores do noso patio.

Case todo o alumnado de primaria estivo traballando no espazo maker e foron partícipes de todo o proceso (debuxo, gravado, barnizado,...).

Finalmente fixemos unha exposición coas obras creadas polo alumnado.

PAPER CIRCUIT SAMAÍN-HALLOWEEN

Este ano a clase de segundo decidimos participar na semana europea da programación "CODEWEEK",  que se celebra do 20 ao 25 de outubro.

É un evento onde participan moitos países e onde se expoñen moitas experiencias que son levadas a cabo con nenos e nenas de todas as idades e inscribimos a nosa actividade nun mapa.

Aproveitando a data do Samaín, nós participamos cunha actividade na que coloreamos unha plantilla de papel e aprendemos cómo funciona un circuito simple, usando leds, fío de cobre e baterías.

Este é un pequeno video do que fixeron, esperamos que vos guste. Pincha na foto.

XOGANDO COS LEDS EN ED. INFANTIL ( CODE WEEK)

Nestas datas celébrase a semana da programación , unha escolma de actividades relacionadas coa programación ( robótica, STEAM, scratch, actividades desconectadas..) compoñen un mapa por toda Europa.

Alumnado de todas as idades e diferentes países conflúe nestas datas ( e posteriores) nun mapa de actividades.

Na clase de 5 anos tamén participamos, con dúas actividades, unha que xa estamos desenvolvendo: "Xogando cos LEDs en ED. Infantil" (se premedes poderedes ver a nosa actividade no mapa)

E outra relacionada coa robótica e os escornabots, que desenvolveremos máis adiante... imos pouco a pouco.

Coa actividade "xogando cos LEDs en ED. Infantil" pretendemos que o alumnado se familiarice con este material, entenda como acender un led cunha pila de botón ( esta parte potencia a súa motricidade fina, e ademais encantoulles) e por outra banda introducimos o concepto positivo ( +) e negativo(-)

Encantoulles poder acender eles sos un led, e alumar...

Para que o a enerxía flúa precisamos que todo estea colocado correctamente, o positivo co positivo e o negativo o negativo.

Despois de iniciarnos , fixemos un pequeno circuito con fío de cobre para que entenderan que é coma a luz da aula, que se acende e se apaga co interruptor, que fai que a electricidade flúa ata o seu destino.

Foi unha actividade totalmente gratificante para eles e elas. Traballamos a atención, a motricidade fina, razoamento lóxico...

Ademais na casa, tamén houbo quen elaborou o seu propio circuito para acender unha bombilla e tróuxoo á clase para ensinarnos e explicarnos como o fixo con axuda de papá!! .

Seguiremos informando!!

INICIÁNDONOS COS LEDS

O alumnado de primeiro fixo os seus primeiros circuitos leds. Mirade no vídeo que ben lle quedaron.